Allereerste feestje

Vandaag was het Feest!
Zoon van jongste nichtje was voor de allereerste keer jarig!  En dat werd gevierd...
Dus werden er cadeautjes gemaakt ...



Eerst een klein Hoeraslingertje... afgekeken van weet ik al niet meer wie...
Dat komt ervan wanneer je van de ene blog naar de andere springt  (de verslaving weet je wel)
Heel simpel : lettertjes uit mooi papier knippen  (zelfde papier als dat van hier), vaststikken aan een lint en klaar!




Een klein mandje of zakje of hoe je het ook wil noemen, dat door het snelle werk, iets minder mooi afgewerkt is dan ik wou ..
Zowel het zwarte linnen als het witte met kleurboektekeningen kocht ik bij Ikea...
Patroon hiervoor heb ik niet : gewoon een cirkel van gewenste grootte en dan een rechthoekige lap evenlang als de omtrek van die cirkel plus naad.... Maar let op : daar liep het dus mis:  GEEN NAAD extra aan de rechthoekige lap want die cirkel heeft ook al 1 cm naad !!!  Totaal foute redenering maakte ik dus...
En ik had geen tijd meer om dat allemaal los te peuteren en aan te passen. Dus werd er een beetje heel veel gefoefeld....met de nodige valse plooikes die je hier op de foto niet echt ziet.  
Volgende keer beter!
En heb het dan op de koop toe ook nog vergeten te wassen op voorhand! Jamajamajama!
Ja mannekes, te rap willen zijn is nooit goed!



Hierin nog een  zelfgekocht speeltje en een leuk kaartje ...Ook helemaal zelfgekocht...  Hiermee kon niks mislukken.
Die zekerheid had ik dan toch.

En het Feest kon beginnen....

Nog even een fotootje van ons schattig feestvarkentje met een door zijn meter gemaakte kroon!




Wat een heerlijk venteke toch nietwaar?



Reacties

  1. Een dikke proficiat aan de kleine en aan onliemie, want je hebt weer je best gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto van het heerlijke venteke.
    Echt om in te bijten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.