Een geheimzinnig pakje!

Zie ne keer...


Weet je wat dit is?




Juist ja!
Een pakje!
En weet je wat hier in zit?
Hou u vast he!


Spannend???



Dees geloofde nie!

Het "KWIJTE" stofke!!!

Wahanttttttt!
Ik was da niet echt kwijt!

Niejeniejenieje!

Ik HAD dat nog niet eens!
Ik HAD dat alleen nog maar besteld!

En...
Dat we het nog niet mee naar huis hadden gekregen,
dat was ik even helemaal vergeten!

Ik heb me voor niks zot gezocht.
Gisteren tijdens het Naai@elier,
had Naomi al de bestellingen mee.

Ik doodgelukkig!!!
Dat kunde geloven.

En nog een grote verrassing!
Welk ik besteld had, was ik blijkbaar ook vergeten.
Tja, bij het zien van al die mooie Softcactusstofkes had ik zo staan twijfelen.
Blijkbaar was het dus niet groen,
maar retro bruin-oranje.
Maar dat het een schoon was, dat wist ik nog wel!
Allé, ik vind het toch een schoon.

En...
Hou u goe vast hé!
Niet EEN maar TWEE meter!

Wat een chance!
Net na dat "goeie voornemen", toch nog effe een slag geslagen!

En zie je die mooie Flock snor?
Zomaar gratis erbij gekregen!

BLIJBLIJBLIJ!

Ik dacht echt ik ben dat kwijt.
En iedereen maar zeggen,
dat komt te voorschijn!
Maar ik had echt OVERAL gezocht!
Brigitte zei nog "misschien heb je het als cadeautje voor jezelf ingepakt"!
Ha, zij zat nog het dichtste bij de waarheid!

Hoe stom kunde nu zijn hé!

Nu nog eens goed nadenken wat ik ervan ga maken!




Reacties

  1. OMG ! Eind goed, al goed ! Dat zou mij nu ook kunnen overkomen zie !
    Wat een geluk, want 't is inderdaad een heel mooi stofje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi stofke, benieuwd wat het gaat worden.
    Herkenbaar ..... zo overtuigd zijn van iets, ook al meegemaakt.
    Ge kunt gerust gaan slapen.
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij waart gisteren beter met mij meegeweest......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah ja, ik zei het al hé! Dit houde toch echt niet voor mogelijk!

      Verwijderen
  4. echt iets voor U :) :) :)
    en die snor LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig verhaal!!
    Lijkt me echt een #oeps-bloos# momentje.

    Heb even ingezoomd op je stofje....smelt, verliefd... Ben dol op Retro!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha. Maar het is een heel mooi stofje en met 2 meter kun je heeel wat doen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dees is niet te geloven, nee :-))) wel een fijne verrassing dan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, zalig!
    Dat is pas een ontdekking. ;-)
    Ik ben al benieuwd wat je er mee gaat maken! Dit is ook 1 van mijn favorietjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, wat super grappig dat je overal aan het zoeken was terwijl je het nog niet had. gelukkig "terecht" nu hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. das een grappig en straf verhaal. Dat je dat niet meer wist, en hoe lang was het dan geleden dat die stof besteld was. Toch wel heel lang,niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neenee dat was het strafste van al... gewoon een maand geleden. Oeioei denk je echt dat dit het begin is? Van 't einde???? :-(

      Verwijderen
  11. haha is het toch nog goed gekomen :-) en wat kan een mens toch blij zijn hey hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahahahaaaaaaaa! Too funny!!!
    Eind goed, al goed :-)))))
    En nu maar creëren....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahaha.....ik moet echt heel hard lachen! Superleuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.