De weergekeerde rust...



Sinds de de logé weer naar huis is,
wordt hier heel erg veel bijgeslapen!


                                             
                                                 Moet dat nu echt?  Een foto?
                                                 Laat me gerust!


Gisteren bij het wegbrengen van Pinot,
nog eens een kringlopeke gedaan.
Deze keer in Lier bij  "Opnieuw & co".

Een hoop boeken meegetjoept.
Wanneer ik ze allemaal ga lezen?
Ik zou het niet weten... :(
Ooit!

En blikken dozekes voor kleine rommelkes,
en
ook weer kleine "rommelkes":
twee ceinturekes.
(om bij de andere ceinturekes te leggen...)
Ideaal voor handvaten aan nog te maken tassen.
Ook ooit!

                                             Zie hier mijn buit!


Maar pas op.
Ik vond daar nog iets...
Supercontent ben ik er mee.
De echtgenoot fronste zijn wenkbrouwen.
Vond het aartslelijk!
Zag het helemaal niet zitten.
Ook niet toen ik uitlegde waarvoor het uiteindelijk moest dienen.
Ronduit mottig vond hij het...

"Dat moet ik toch eerst zien" : zei hij.
Tja... mannen!




















Brigitte,
de naäperij kan beginnen!





Bij thuiskomst kreeg ik dan ook nog eens 2 pakketjes in mijn bus...
Twee pakketjes super plezante post!
Uit Nederland!
Allebei!




De gewonnen give away van bij Petra.
En heel tof 
daarbij nog een vlindertje, klavertje en armbandje 
gemaakt uit die "loom" elastiekjes.
Voilà!
Onliemie kan de hippe toer op!
Helemaal mijn kleurtjes.
Dankjewel Amber en Petra!


En nog een pakketje!
Een "niet aan de afspraken en goede voornemens gehouden"- pakketje.  :(


Kan je zien wat het is????



                                                             Ja, stofkes hé! (zucht)

Maar
't zijn maar halve meterkes.
Telt dat dan?
Voor poppekes .

Vee  maakt de lijfjes van haar poppekes uit effen stofkes.
Die zijn dan mooier met kleertjes te combineren.
Dat vond ik nu een prachtige tip.

Alleen ...
Ik had geen effen stofkes.
Toch geen schoon.
En ook geen bruine fleece voor de haarkes.
Dus bestelde ik er bij onlinestoffen.nl.
Dat deed ik nooit eerder.
Maar wat was dat makkelijk
en....snel!
En nu kan ik subiet aan de slag zie.
Poppekes maken
en kleertjes...

Maar eerst nog efkes mijn boeken bekijken!
Even van de weergekeerde rust genieten!

't Is hier thuis niet alleen de Loeba die een beetje wil bijrusten... ;-)



Reacties

  1. spoeidu! straks is onze congé voorbij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er nog één af zonder ogen en neus en mond... ma ik vind ze wa mislukt... komt misschien omdat ze nog grellig voodo er uit ziet? Allé dat hoop ik!:(

      Verwijderen
  2. heerlijke post met allemaal leuke dingen. Ben benieuwd naar alle popjes die je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch leuk als je zo onverwachts iets tofs vind in de kringloopwinkel en dan nog pakjes bij de post,jou dag kan niet meer stuk!Geniet maar van de rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha die borduurwerkjes, naapen mag van Brigitte heb ik zelf ergens bij haar gelezen. :-D
    Gelukkig maar hè, want ik wil-moet ineens ook heel nodig op naaicursus om Brigitte -kussens te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ma gij gelukzak !!! Vindt ze mij toch zeker geen twéé tapestry werkskes in de kringloop ! (En dat linkse, awel, supermooi...) ik zoek me daar dus onnozel naar... Ook om ons Brigitteke te copiëren ;-)... Tsja, Brigitte, als ge dit leest, sorry dat wij u gaan naäpen, maar da's eigenlijk een compliment, alle grote artiesten worden "geplagieerd" :-) !
    En om maar te zeggen : heb hier (you know where) pakketten gezien om zelf zo'n tapestry kussen te maken, tsja... Gezien en schoon in de winkel laten liggen, met pijn in het hart wel, maar wou mijne portefeuille gene pijn doen...
    Slaap goed Loeba ;-), en fijn weekend voor u !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou toch eerst mijn wandtapijt afmaken als ik jou was... en dan moogde pas iets anders kopen! Dat gaat de oplossing zijn om het af te krijgen! ;)
      Fijn weekend!

      Verwijderen
  6. Het is alsof Loeba uitgeput is van al dat stoeien en nu moet hij uitrusten. En de echtgenoot, ook ? :)
    Nu maar poppekes maken!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat je allemaal nie vind in de kringloopwinkel. Die borduurwerkjes zijn tof je kunt ze verwerken als winkeltas, lijkt mij trendy.
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja goed idee...eerst er nog wat bij zoeken en dan mijn creativiteit eens zijn gang laten gaan! ;)

      Verwijderen
  8. Genieten geblazen dus met al je nieuwe spulletjes!
    Veel plezier en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben benieuwd naar je nieuwe poppecreaties. Stofjes genoeg voor een hele hippe poppenfamilie! Niet in je boeken verdwalen hè? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geniet even van de rust :-) en toffe post zeg. laat je vreativiteit dan maar (ooit) snel erken, dan zie ik hier weer leuks verschijnen. Veel poppenmaakplezier. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zag de stofjes en dacht ook gelijk aan de mega hippe meubels van Brigitte, gaaf! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi ik zit hier in de tuin breed te glimlachen om de eerste foto van Loeba, geweldig!!! En ik vind je schilderijtjes niet 'mottig' ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat bekleden! XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die borduurwerkjes!! Ik ben jaloers :). En...geniet van je teruggekeerde rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, de hond die moet bijkomen van zoveel drukte! Ging je man er niet naast liggen :-)??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel dat scheelde echt niet veel... eigenlijk scheelde dat gewoon 1 zetel! ;)

      Verwijderen
  15. Ik zou best even u hond willen zijn op dit moment, lekker soezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die centuurkes neem ik ook altijd mee met die bedoeling, heb er ook al zo'n aantal van liggen ;-) Die D-ringen kan je eveneens goed recupereren voor tassen.
    Zalige foto's van Loeba !
    En wat een heerlijke vondst in de kringloop. Ik ben al benieuwd, en natuurlijk ook naar je poppetjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.