Planckendael? Te druk?




De ooievaars van Planckendael houden het daar even voor bekeken!
"Veel te veel toeristen" moeten ze gedacht hebben.
"We wijken een tijdje uit!"
Dat was wel duidelijk tijdens onze wandeling gisteren.






De foto's zijn wat mistig...
Zon was er niet.
Gisteren niet!
Vandaag ook nog niet! :(
Maar eerlijk.
't Ligt niet alleen aan de zon.
Ook aan de fotograaf!
Zelfkennis is het begin van....
Juist ja!





















En omdat het dan toch zo miezerig was, is het werken in de tuin nog maar eens uitgesteld.
Er werd een tweede poppemieke gemaakt.
Maar het is nog in Voodoo fase.
Ik wil bruine oogjes.
Bij gebrek aan bruin blijft het nog even een voodoo popje
Dus een fotootje volgt later.



En ook toch nog maar een keertje de CAL sprei vastgenomen.

Door al de andere werkjes geraakt die wat op de achtergrond.




De stand van zaken!



Tenminste van het ene.
Dat ik eerst af wil hebben.
Het einde is in zicht !
Het andere is voor na de vakantie.



Fijn weekend allemaal.
Helpen jullie even mee naar de zon zoeken?



Reacties

  1. Hier schijnt de zon volop! Ook gisteren trouwens rond de dertig graden ;-) Misschien moet je het wat 'hoger' op zoeken (Drenthe ;-))? En ondanks de regen maakte je prachtige plaatjes vind ik! En die deken....pfff wat een mooie kleuren gebruik je! Ik heb hem 'af'... nou ja, die draadjes hé, dáár zit ik nog wat tegen aan te hikken.
    Fijn weekend!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je er ook een boordje rond gehaakt? Ik vind dat van de handleiding precies niet zo mooi? Misschien omdat ik niet zo goed kan zien wat het moet worden?

      Verwijderen
  2. Gho, ik zit er ook op te wachten hoor, op die zon. Niet zoveel, maar alles is beter dan dit egaal grijs. Straks moet ik toch nog lange broeken gaan kopen voor dochterlief!
    --trouwens... de foto's van je vorige berichtje waren za-lig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kiekeboe Kriske !
    Amai hebt gij daar eten gegooid voor de ooievaars ?? Ik heb nog nooit in mijn leven er zoveel samen gezien !! Het lijkt wel alsof ze collectief denken dat ze flamingo's zijn... (Ha, nog een idee, sleur die foto eens door photoshop uit hihi...)
    Uw dekentje is stilaan een schoon deken aan het worden ! Hoe groot gaat ge het maken ?
    En ps, hier ook geen zon... Zucht... Nu begint het grijs toch te lang te duren....
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker groot genoeg om er helemaal onder te kunnen kruipen! Dus nog een beetje te gaan! :(

      Verwijderen
  4. Dat is straf! En nog zoveel ooievaars. Het deken zal prachtige worden, is het nu al hè. En de zon, die komt eraan, ik voor gezord! :)
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een hoooooop ooievaars! Baby-boom dadelijk in België?!? :-P
    Prachtige sprei ben je aan het maken, supermooie kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, je deken is al heel erg knap!!! Mijn deken ligt een beetje te liggen, en nog wat te liggen, even geen zin. Ik had het wel mee op ons weekje verlof. Eigenlijk zou ik eens moeten meten hoeveel ik nog moet haken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet doen! Niet meten! Dan heb je helemaal geen zin meer! ;)

      Verwijderen
  7. Overweldigend veel ooievaars.
    En ze poseren zo mooi voor de groepsfoto.

    Je CAL wordt fantastisch. Impressionante kleurencombinatie.
    Daar gaan Loeba en Brune lekker kunnen op slapen (of toch maar niet?)

    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van miezer en somberheid op je ene foto naar de vrolijke kleurigheid op je andere....

    Inmiddels komt de zon hier om een hoekje kijken, tijd om buiten iets te doen. Lekker haken...... Manlief doet de tuin wel, haha.
    Groeten, Jannie


    BeantwoordenVerwijderen
  9. als ik zoveel ooievaars zie, ga ik lopen...ik moet echt geen babietjes meer hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veeke die komen niet van de ooievaars...! Die komen uit de kolen!!!!

      Verwijderen
    2. Ik dacht ook al: veeeeeel babies onderweg ;)

      Verwijderen
  10. Wat unieke foto's, zoveel ooievaars samen.
    Het zijn mooie kleuren voor je CAL-deken. Mijn deken ligt thuis te wachten.
    Ik heb de zon opgezocht.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yeah eindelijk weer een CAL-deken foto in blogland te zien, het werd zo stil.
    Niet zo leuk meer? Omdat het repeteren van toeren is nu?
    Vind het rood en het blauw super mooi samen.
    Hier zo dadelijk de planten buiten water geven want het is al twee dagen 30 graden ;-)


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier zie ons Katrientje komt ebeke stoken! 30 graden? Hier al een hele tijd miezerig en mistig regenweer! Doeme toch! ;-)

      Verwijderen
    2. Haha omdat ik weet dat je dat wel kunt hebben.
      Je zit toch de hele dag poppetjes te maken, dat kan je ook binnen doen ;-)

      Verwijderen
  12. De zon komt eraan morgen!!! Amaai wat een hoop ooievaars bij elkaar!! Vrolijk je dekentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, fantastisch zo'n hele kudde ooievaars ! Uniek !
    Wat een topper is jouw deken aan 't worden ! Knap knap knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dacht even dat het een heel veld vol ooievaren was... lag vast aan mijn ogen ;) Gaaf, je sprei, hoog "hebbe" gehalte, prachtig al die kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.