Traditie


In de familie van de echtgenoot is het traditie.
Al heel lang!
Elk jaar een weekendje met z'n allen naar zee.
Geweldig plezant.

En nu onze kinderen het huis uit zijn,
proberen wij dit ook te doen.
Elk jaar een keertje samen weg.

Vorig jaar kampeerden we aan het Veerse meer.
Maar omdat het nu toch al putteke herfst was,
kozen we deze keer voor een eerder "luxueus" verblijf.

Het was een toplocatie.
Helemaal aan het einde van de wereld.
In the middle of nowhere.
Ideaal voor de honden.
Ideaal voor ons.

Rust!
Complete rust!
En schoon...
Het huis,
maar vooral de natuur...
Genieten!



















                                 


Ook al is de zomer dan voorbij,
je kan het niet ontkennen
al dat herfstmoois is toch ook meer dan de moeite!



                         

Reacties

  1. Ik ben fan van herfstmoois, en van jouw beelden daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige traditie ! Die roep ik hier ook in het leven als alle gruttekes uitgevlogen zijn :-)
    Ik hartje Ardennen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Lijkt me niet makkelijk om iedereen een gans weekend tezamen te kijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke traditie. En de foto's zijn echt prachtig. De herfst heeft toch ook veel te bieden.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erin houden, zulke tradities, heel waardevol. Aan de foto's is goed te zien dat jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was dit in de Ardennen? Wat is het daar mooi zeg. Dan hoef je toch echt niet verder weg hè? Ik ben er heel lang geleden geweest en vond het er toen ook al zo prachtig. Dat moeten we toch nog eens opzoeken, die Ardennen. Ik heb genoten van je foto's, hoe heerlijk...
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was in de Hoge Venen... in de buurt van Verviers! Prachtig is het er! Zeker doen Mirjam!

      Verwijderen
  7. I agree : even autumn is a lovely season!!!
    happy week, xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh,dat zag er inderdaad heerlijk uit!
    Genieten joh, van die tradities. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zie aan de foto's dat het gezellig moet geweest zijn. En ik neem best aan dat je daar telkens naar uitkijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk zo'n wkend wij doen dat met mijn ouders altijd rond de sint
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plezant en een traditie om te koesteren. "d'Ardennen", altijd mooi !
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie traditie op een geweldige plek, die moet je in ere houden.
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig!
    Ik moest wel lachen; ik had nog niet op je link geklikt, dus was in de veronderstelling dat je een luxueus verblijf aan zee had uitgezocht. En ikke maar denken 'waar blijft de zee? Waar heb je zo'n landschap met bos en beekjes vlakbij de zee? ' *Proest*
    Erg leuk om een 'boardwalk' te zien trouwens!
    En heerlijk, al die stoer geklede mannen en vrouwen :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne traditie. Vooral mee door blijven gaan zou ik zo zeggen.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe mooi is het daar! Sprookjesachtig mooi en op en top herfst. Je zou bijna denken dat er zich kaboutertjes verschuilen achter de paddenstoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker prachtig, gezien de foto's.
    Maar dat jullie samen weg waren gaat er bij mij niet in. Ik zie heel veel personen op sommige foto's. Dat vraagt om uitleg :-)))
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk een weekendje Ardennen in de herfst, lekker rondstruinen met de honden wat wil je nog meer.
    groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke traditie met jullie gezin! Mooie foto's!
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zag de foto's al op Instagram. Dat was genieten zo te zien! Lekker even er tussenuit. En ja, de herfst is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige foto's.
    Helaas sta jij er nergens op.

    Toen jij op IG de foto's van je twee honden toonde, die zogezegd "geïnstalleerd" waren, toen merkte ik aan de bange kopkes van de beestjes al dat ze niet thuis waren.

    En wat me vooral benieuwt: die twee jongelui die allebei een gele broek dragen, is dat een koppel? Of is het broer en zus en 'runt "geel gewoon in de familie? ('t zijn nochtans geen kinderen van Anneke, he?)

    Lijkt me een hele leuke traditie. Vooral als er ooit kleinkinderen mee kunnen.

    Zeg!
    Nu weet ik nog steeds niet waar jullie zijn geweest.
    Het enige duidelijke tot nu toe: het LIJKT op de Ninglinspo, maar het IS niet daar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee het was niet daar! We waren in Jalhay nabij Verviers en Spa... voor jullie slecht 3 kwartiertjes rijden heb ik in het naar huis komen gemerkt (toen we Hasselt passeerden.) Het huisje was echt prachtig gelegen...De 2 gele jongelui zijn ons Silke en haar man Wannes... Onze "klimmers" met al hun" technische kledij"...vandaar dat zij met stapschoenen midden in een diepe plas kan staan zonder natte voeten te krijgen en vandaar waarschijnlijk ook de kleurrijke kledij. De andere 2 ernaast zijn Frauke en Pieterjan...zij trouwen heel binnenkort. En waarom ik niet op de foto sta? Ik ben de fotograaf van dienst! Als je van wandelen houdt ...hup den auto in en er naar toe!

      Verwijderen
  21. Daar ben ik het helemaal mee eens! Prachtig die herfst! Mooie traditie, lekker samen en lekker opladen! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zeg. Tradities zijn er om in ere te houden hé. Onze kringdate mag ook traditie worden. Tot binnenkort! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zeker waar, de herfst kan prachtig zijn. Lekker met de jas aan, actief buiten iets ondernemen. Het is mijn favoriete seizoen! Leuk zo'n familie traditie. In ere houden hoor. Er gaat al zoveel traditie verloren.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn dat dat kan, een vakantie samen waar iedereen van geniet! Al zal die ene dame vast met natte voeten thuis gekomen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er prachtig en beregezellig uit! :-)
    Mooi al die kleurtjes van de herfst ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah, zo fijn! Over traditie gesproken, is er al een datum voor ons familievandeechtgenoot-weekend?!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aha nu zie ik de uitgebreide versie van wat op IG stond !
    Schoon is het daar echt wel... Ik zie me daar ook al rondlopen in de sneeuw...
    (Yep, intussen is het november, dus ík mag al denken aan winter en kerst hihi...)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.