Zielige lampenkap...



Zien jullie deze "zieligaard"?




En als jullie hier heel goed kijken ...zien jullie zijn gehavend snoetje?





Dat komt er van als je de elektrische heggeschaar wil aanvallen.

Zoonlief kwam een handje helpen in de tuin.
De jongen is zich dood geschrokken toen Loeba vanuit het niets de heggeschaar aanviel.
Dacht die gekke hond nu echt dat dit een leuk speeltje was?

Drama...
Bloed... heel veel bloed.
Een hondensnoet die aan flarden hing.
Echt grellig was het.

Gelukkig konden we meteen bij onze dierenarts terecht.
En nu ligt meneer daar zielig te wezen en bij te komen van de narcose.

Ontzettend veel hechtingen heeft hij
en een lampenkap zodat ie de hechtingen niet kan los krabben.
En pilletjes...
Heel veel pilletjes.
Antibiotica en pilletjes tegen de pijn en nog weer andere tegen de ontsteking.


 En kijk hem nu toch eens...
Zo zielig! 
:-(


En de zoon en ik ...
wij bekomen intussen van de grootste schrik.
Het had allemaal nog veel erger kunnen zijn.
Dus al bij al nog een verhaal met (hopelijk) een goede afloop.






Reacties

  1. Och zo zielig. Maar dat had nog veel slechter kunnen aflopen. Pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is schrikken :( Inderdaad het had veel erger kunnen aflopen!
    Maar extra vertroetelen en extra in de gaten houden, die lieve Loeba :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach die schat.....wat zielig.
    Dikke knuffel voor Loeba en beterschap.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je horror-verhaal een relatief goede afloop heeft.
    Ik hoop dat de patient zich goed laat verzorgen en dat jullie inmiddels zijn bekomen van de schrik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een sneu verhaal, gelukkig lijkt het goed af te lopen
    Sterkte met die kap, want ze lopen overal tegenaan
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach gut, wat kijkt hij zielig. Maar ja, hij is ook zielig. Wat een schrik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn hemel wat zullen jullie geschrokken zijn ',,wel heel zielig voor hem ,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk wel dat hij de beste hondenverpleegster van de wereld heeft ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, dat was allicht wel serieus 'verschieten'. Gelukkig liep het goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pffft, je schrikt jezelf een ongeluk bij een ongeluk. Ik ken die onverhoedse aanvallen op beweegbare apparaten wel, bij ons was het altijd de stofzuiger, wel iets heel anders dan een heggenschaar.....help. Als het goed is gaat de zieligheid snel over, het zijn harde jongens of meiden.
    Zo blij voor jullie dat het goed is afgelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh wat een nachtmerrie brrrrr hopelijk een spoedig herstel zonder al teveel jeuk...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoals je zelf al zegt, je moet niet eraan denken, hoeveel erger het had kunnen geweest zijn. Loeba lijkt zich nog goed te schikken in zijn lot, hij ligt er heel rustig bij, hij heeft het blijkbaar allemaal goed verteerd. Dat komt in orde, hoor!
    Hoe lang moet hij de lampenkap nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrouw! Ik las 'lampenkap' en in al mijn onnozelheid gokte ik op een of ander recycling project - mij zo doen verschieten zeg!! Ocharme ocharme Loeba! En jullie, dat zal wel ongelooflijk schrikken geweest zijn. Soigneer die maar goed zunne...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem zo zielig en jullie erbij! Tjonge wat een schrik zal dat zijn geweest. Heel veel beterschap voor Loeba en een dikke lebber van Pippa! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh neee... wat vreselijk en zielig voor deze lieverd :( Hoe komt hij er bij om dat te doen?? We hopen dat hij snel weer opknapt natuurlijk!!! Heel veel beterschap en jullie ook een dikke knuffel tegen de schrik! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ocharmkes toch, natuurlijk mag die zielig zijn! Misschien was het geluid storend en was dat het signaal dat je moest stoppen met werken?
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Men, dan schrik je je echt rot! De zielepiet, maar jullie ook, daar zou ik ook even van moeten bekomen, als ik me jouw omschrijving van het voorval voor de geest probeer te halen, bbrr. Arme stakker, hij kijkt ook echt heel zielig en honden stellen zich volgens mij niet aan. Verwen hem maar goed en hopelijk komt het weer goed met zijn snoetje!! Aai en poot van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ach de stakker ja ze verzinnen wat die honden ze maken overal een spelletje van

    BeantwoordenVerwijderen
  19. is met dat schrikken zeg, zelfs om het te lezen, dus hoe moet dat dan voor jullie geweest zijn!
    Spelletjes met de heggenschaar, ik denk niet dat hij het ooit nog gaat proberen...
    Heel veel beterschap voor de zieligaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe is het nu met jullie lieve domme moppeke?
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een schrik! Ik zag het al op Instagram. Wil er niet aan denken wat had kunnen gebeuren.... aiiii. Zo rot voor je zoon ook! Hopelijk zijn jullie een beetje over de schrik heen en herstelt het neusje goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. goh, hoe erg, ocharme. Hopelijk herstelt hij er goed van.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.