Dag 2016... welkom 2017!




Dag  mooi 2016...

Dag jaar
van  sportieve uitdagingen, 
van warme vriendschappen en toffe blogmeets.
Dag jaar
 met mooie vakanties
en veel gezelligheid.

Maar vooral dag jaar
van 
voor het eerst "moeke" worden.
En misschien is het cliché,
vast wel, 
maar dit blijft daardoor een jaar om nooit te vergeten!




Welkom  2017...

Welkom jaar met weer een boel nieuwe voornemens.
Een jaar om te proberen nog meer te consuminderen
en dat wat gekocht wordt,
zoveel mogelijk te kopen van "eerlijke" handel.

Het plastiekarm winkelen volhouden
 maar
 bovendien heel erg verbeteren.

Opnieuw meedoen aan 40 dagen zonder vlees.
Gezonder en vooral sportiever gaan leven
want wat staat dat de laatste tijd op een laag pitje. :-(
Foei sportjuf!

Niet te veel hobbyhooi op mijn vork nemen
en zeker al de lopende projectjes afmaken!
Moeilijk deze twee!

Om even te tonen hoe moeilijk het voor me is om niet steeds met iets nieuws te beginnen... ;-)

Dit vestje maakte ik nog voor ons meneerke.

Hij kon toch niet alleen met een broekje op stap!




En vandaag ga ik nog even niksen en
met één van de vriendinnen met de honden wandelen
en daarna
nog maar eens uitgebreid tafelen... (aiaiaia)

Maar morgen vlieg ik er in!
Ook in de Betty Bowler!
:-)
Ik durf het aan!


Aan iedereen een mooi en gezond nieuw blogjaar!






Reacties

  1. Wat is dit weer zo een 'aangenaam' om te lezen bericht, ééntje zoals we er al zoveel kregen. En hopelijk zet je die trend ook in 2017 verder en laat je ons weer genieten van al het moois dat je maakt.
    Liefs,
    Emmy/Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn alvast hele mooie voornemens voor 2017. Ik wens jou een prachtig jaar en vooral vele leuke momentjes met het meneerke! Ik geniet ondertussen erg hard van jouw blogpostjes en kijk uit naar meer van dat in het komende jaar. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook een heel fijn 2017. Dat het je mag brengen wat je nodig hebt.
    (en het pakje is super!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat is dat een superleuk vestje geworden! Lijkt wel voor een kaboutertje.
    Dat zijn de aller allerleukste dingen om te maken!

    Geniet er maar van, ze zijn zo vlug groot.

    Ik hoop dat het allemaal gaat lukken dit jaar.

    Een heel mooi creatief jaar gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaaaw nog van harte gefeliciteerd met de komst van je kleinzoon! Heb even gemist wanneer dat was maar beter laat gefeliciteerd dan nooit ;) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor de eerste keer "moeke", het is iets speciaal hé ? Je hebt een supermooi vestje gemaakt voor meneerke. Moge al je voornemens uitkomen.
    Groetjes, Martine Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig vestje bij het toffe broekje!!!
    Het kleine meneertje zal trots zijn op zijn oma!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goede voornemens, maar fijn dat je ze even aanstipt. Consuminderen en plastiekarm winkelen moet bij ons ook dit jaar meer aandacht krijgen. Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk voor jou is om niet iedere week iets leuks voor zo'n klein knuffeltje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog meer sport ???? ;-)
    Gelukkig nieuwjaar sjoeke !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me helemaal voorstellen dat moeke worden het allermooist was in 2016. Je hebt ook nog eens een mooi vestje gemaakt. Enne petje af voor al je goede voornemens ik hoop dat het je allemaal lukt, flinkerd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat veel goede voornemens ik hoop dat ze uitkomen op naar een mooi nieuw jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk wordt het komende jaar net zo mooi! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ik maar denken dat die Betty er al aan kwam -- lol, ik lag van 't weekend in mijn bad, en ik dacht warempel aan jou en die tas. Ik maakte er zelf ooit een, en euh, overdreef misschien een beetje met het vergroten én de versteviging. Maar ik dnek dat jij 't helemaal goed gaat doen, zo van den eerste keer!

    En 2016... ik twijfel nog een beetje tussen koesteren en zo snel mogelijk vergeten. Ik kreeg er natuurlijk -en gelukkig!!- geen kleinkindje bij, want als ik zie hoe team Oma&Opa opleven als ze die twee snoodaards zien, dan kan ik me wel voorstellen dat dat een geweldig gevoel moet zijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De Betty Bowler (of het begin ervan) zag ik al op IG passeren, dat komt zeker goed.
    Verder superschoon meneerke zal megamooi zijn in zijn nieuwe vest.

    Da's nu al duidelijk: dat kind wordt rot verwend (en niet alleen op vlak van kleding).
    Nog eens proficiat, moeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi jaaroverzicht en wat een boel heel goede voornemens!! Super cool vestje voor meneerke. Die zal vast nog wel eens voorrang krijgen op de hobbyhooivork ;) Maar dat hoort bij moeke zijn hè! Ik hoop dat het weer een tof jaar voor je mag worden, met of zonder geslaagde goede voornemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Olala, dat menneke gaat er als een prinsje uitzien. Wat een mooi ensembleke, met dat vestje. Moet je vast eens een 'aan'-foto van maken.
    Mooie voornemens, ik moet er maar eens een voorbeeld aan nemen ;-) , bv wat dat sporten betreft (dat is nougatbollen momenteel). En alles afwerken vooraleer ik met iets nieuws begin, dat zal toch het allerlastigst zijn, zo niet onmogelijk.
    Nog eens een superjaarke gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.