Het jaar van de Expo en het hoge noorden.




Ik ben er eentje van het jaar van de Expo.
Het jaar 1958!
En tot voor enkele dagen was ik ook 58 jaar oud.
Klonk mooi!
Klonk!
Want daar is intussen (alweer) verandering in gebracht. :-(
Wat gaat het toch snel.

Ik werd weer ontzettend verwend.
Door madammen uit de blogwereld,
de  "hondenvriendin" :-)
maar ook door de echtgenoot en de kinderen.









Het feestje met ons gezin heb ik nog te goed.
Om iedereen samen te krijgen is niet altijd makkelijk.
Eén minpuntje dit jaar :
oudste zal er niet bij zijn om te vieren.

Zij zijn ver weg.
Nu ja ..."ver" is een relatief begrip.
Zij en haar echtgenoot zwerven door het hoge noorden.
Een heel jaar zijn ze er tussenuit.
Huis verhuurd, werk voor een jaar opgezegd.
En nu trekken ze in een (heel erg) oud bestelwagentje
Europa door.
Levend van het minimum en vooral van de LIEFDE.
Wobbe mocht ook mee
en hij beleeft het jaar van zijn hondenleven.
Oudste en schone zoon ook trouwens.
Tja...de tijden zijn wel erg veranderd.

Intussen heeft ze ook een reisblog:

Het is daar ontzettend mooi.
Dat blijkt duidelijk uit haar foto's.
Dus Noorwegenfans,
ga er maar eens piepen.
Op slag overvalt je het vakantiegevoel.

Het is leuk om alles zo mee te kunnen volgen
en om via WhatsApp videotelefoontjes te hebben,
maar missen doen we hen.
Ook al kan je "life" met elkaar bellen.

Zeker op zo'n dagen als verjaardagen.
Want feesten met twee (sorry Wobbe : drie) minder 
is toch niet helemaal hetzelfde.

Gelukkig komen ze op weg naar het zuiden nog even langs.
Voor het huwelijksfeest van heel goeie vrienden
en 
voor ons familieweekend begin oktober.

Iets om heel erg naar uit te kijken!
:-)






Reacties

  1. Proficiat met je verjaardag, Kris!
    Niet zo leuk als niet de hele kroost aanwezig is, maar wat een prachtjaar gaan zij tegemoet! Pak ze in oktober maar eens extra stevig vast...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verslag en de blog van dochter en schoonzoon, die mag er zijn. Zal het geregeld in het oog houden! Twee gelukkige mensen, dat zie je zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dochter en schone zoon hebben gelijk. Reizen is het prachtigst wat er is als je jong bent (en ook als je oude bent maar dan is er dat werk , he? Kwam dat pensioen maar wat vlugger :) maar kijk, dat is dan weer het voordeel van naar de zestig te lopen, dan komt dat heel dichtbij :)
    Heel heel dik gefeliciteerd (cadeautje is nog onderweg , hels druk deze dagen met herexamens en tweede zit eindwerk- zowel promotor voor de ene als interne lezer voor de andere student, bah, zoveel nalezen en dat met t mooie weer)

    Zo, jij was mijn afleiding voor de voormiddag, nu helaas weer verder lezen en sjablonen invullen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaartje ouder, niet treuren maar genieten .
    Amai kris, dochter en schoonzoon zijn echt een met de natuur! dat is daar puur genieten en ik geniet ook mee! Zeker als je 's Morgen yoga kunt doen in alle rust en schoonheid.
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog gefeliciteerd! Fijn dat je zo verwend bent. En je kind zo lang op reis! Wat heerlijk voor hun! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd en wat een verwennerij als ik dat zo eventjes zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag :) fijn dat iedereen aan je denkt :) leuke cadeautjes.
    Wel spannend je kinderen al rondtrekkend, fijn dat je ze binnenkort toch nog even ziet.
    Nog een fijn en gezellig feestje, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Negen jaar jonger dan ik en wat ik in die negen jaar voor leuke dingen gedaan heb, poeh... wat ligt er nog een prachtige tijd voor jou in het verschiet. Ik heb de blog van dochter bekeken. Wat een natuur daar en wat een prachtige foto's. Ik kan me voorstellen dat je hen mist maar voor hen is het onvergetelijk, zo'n jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle verwennerij is je van harte gegund!
    En dat blogbericht van je dochter... prachtig. Ik zou dat ook wel zien zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag !
    Ik ben zonet de blog van je dochter eens gaan bekijken. Wow, zoals ze zelf zegt : ni normaal ! Zo mooi daar. Hoor je steeds weer van iedereen die er geweest is. Wat een prachtige foto's en ook heel leuk geschreven. Hoe zalig om dit te kunnen meemaken en te kunnen genieten van die geweldig mooie natuur. Ze hebben groot gelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk voor je dochter. Ik ga gauw op haar blog kijken. En jij nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. xxx
    voor je verjaardag, binnenkort in't echt !
    Als je oudste echt te hard mist op feestjes, wil ik haar plaats weltijdelijk innemen hoor schatske, uw eten is altijd verrukkelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsnog van harte gefeliciteerd! Je bent goed verwend! En wat leuk dat je dochter ook blogt, ik ga kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je verjaardag!
    Zelf ben ik ook van het jaar van de Expo, samen met 2 schoonzussen.
    Toen we vorig jaar 58 werden (en geboren zijn in'58) vonden we dat speciaal en hebben dat gevierd met een etentje en een dagje uit in Lier samen met onze mannen. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsnog van harte gefeliciteerd. Al je kinderen (en kleinkinderen) nemen een stukje van je hart en je bent niet compleet als ze weg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beetje laat maar: nog van ♡ gefeliciteerd met je verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte gefeliciteerd. Wat leuk voor je dochter en schoonzoon. Wij hebben dat ook eens gedaan, alleen hadden we toen al twee kinderen. Het kon nog omdat ze alletwee op de kleuterschool nog zaten. Wij gingen slechts een half jaar maar het was onvergetelijk en hebben er nooit spijt van gehad. Ik ga haar blog eens bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd hoor, elk jaar is mooi en meegenomen! Wow het hoge oorden, wij waren van de zomer in Zweden, eerste keer scandinavie, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi verslag van je dochter in Noorwegen, het is een prachtig land. De dochter van mijn zus woont er en ik wil er graag terug naar toe.
    Aftellen nu tot hun volgend bezoek.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.