Een "ver-stopt-stapt" minimeneerke.





Ik vertelde het al eerder :
Er mogen geen foto's op internet van het minimeneerke.
Niet op mijn blog, 
niet op IG en
 al helemaal niet op FB.
Zelfs geen "afgeschermde".
Alleen totaal onherkenbare.
Dat mag wel.
Maar ook hier voel ik toch nog wel lichte tegenstand.

Moeilijk hoor voor zo'n pokkefier moeke als ik.
Maar af en toe doen we dus een beetje stout.
Het minimeneerke werkt zelfs mee
aan  "onherkenbaar" op de foto.
De lieverd!






En...
Hiephiep een grote mijlpaal deze week.

Het minimeneerke kan stappen!
Alleen!
Al wel 5 pasjes na mekaar!
De held!

Nog wel  een beetje wankel
maar ik telde echt al 5 pasjes zonder vasthouden!
Soms ook minder. ;-)

Alweer een stapje dichter naar "groot" worden.
Iemand een idee hoe we die sneltrein een beetje tegenhouden?




Reacties

  1. Je kunt zo wel zien dat het een tof meneerke is fiet fieuwwwww
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje !en dan nog wel incognito :) hoe krijg je het voor elkaar.
    Nog eventjes geduld.... en dan kun je zijn pasjes niet meer volgen
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bravo ! Nu is het een echte peuter ! Eerst stappen en dan begint het b(r)abbelen. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De ontdekking van de wereld <3 Wat een mooie man!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, helaas geen idee. Het gaat echt te snel!!! Deze incognitofoto is trouwens ook super. Ik vind die handjes altijd zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp het wel, maar het blijft moelijk voor trotse oma's. Het snel genoeg zover dat het manneke zijn eigen selfies plaatst. Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet te stoppen, dus geniet nu van elk moment. Ons oudste kleinkind is al naar het middelbaar onderwijs gegaan. Ongelooflijk hoe snel dat is gegaan maar het is wel heerlijk dat we dit allemaal mogen meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve trotse oma! Ik snap wel dat je het liefst de hele wereld wil laten meegenieten van jou prachtige kleinkind. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontroerend om te lezen hoe fier je bent op dat manneke! Ik geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die trein is niet te stoppen, daarom genieten waar je maar kunt :-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat leuk! En zelfs onherkenbaar ziet minimeneerke er superschattig uit!
    Voor je 't weet gaat ie naar 't eerste leerjaar zeg, daar kan ik van meespreken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief ventje, het is ook zo ongelofelijk leuk om zo'n kleintje om je heen te hebben. Genieten maar. ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is hij groot geworden en zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh maar die trein naar groot worden brengt ook zoveel schatten met zich mee x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alleen aan die handjes heb ik al even genoeg. Ik hou van die mollige peuterhandjes met die kuiltjes erin. Ja, dat snelle groter groeien, ik heb er ook moeite mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Da's toch echt volop genieten zo'n minimeneerke!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.