Echte post voor de "bionic women".




Ik word ontzettend verwend!
Onze brievenbus heeft wat te stellen dezer dagen!

Overstelpt door
#echtepostiszoveelleuker!



Daarvoor wil een mens wel al eens zielig zijn.
Dankjewel iedereen.
xxx


Intussen is ook duidelijk dat ik voor de rest van mijn dagen als 
een "bionic woman" 
door het leven zal moeten stappen!
Gisteren mocht ik op controle
en zoals jullie kunnen zien heeft het knutselwerk resultaat.


De boel groeit naar wens aan mekaar.
Toch eens voor één keer geluk. 
De revalidatie kan van start gaan
en in de toekomst al eens een vijs kwijt spelen, kan met gemak!
Daarover moet ik me niet druk maken!
;-)


Gewoon stilzitten is iets wat mij heel moeilijk lukt.
Dus 1-armig haken geoefend
(lukt uitstekend)
en begonnen aan een omslagdoek. 


Nu ben ik niet zo'n omslagdoekenmens
maar wat niet is, kan nog komen!
:-)
Volgende week misschien toch ook weer eens proberen te breien.


Ik wens jullie alweer een fijn weekend.
Met of zonder sneeuw.
Wat mij betreft mag het zonder.
Het is goed geweest!



Reacties

  1. Gelukkig goed nieuws!...heel veel post....en alweer haken!!!!!!!
    Fijn weekend (maar dat gaat vast lukken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig dat je dat kan, dat je het zelfs maar probeert met 1 arm. Respect!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt leuk iedere keer je door de metaaldetector op de luchthaven moet ;-)!
    En toch nog haken met 1 hand, straf zeg.
    Veel succes met de revalidatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is goed nieuws! Haken met 1 arm, intrigerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met de revalidatie, je omslagdoek ziet er mooi uit. Als ik je adres had kon ik je ook een kaartje sturen :)
    Mooi sneeuw foto’s en ook hier mag de sneeuw wel wegblijven ;)
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, die constructie in je arm kan tellen! Maar toch goed dat de revalidatie kan beginnen. En wat met één-armig haken al niet mogelijk is. Prachtig met die kleurtjes.
    Nog veel goeie moed.
    Knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je verdiende wel wat blije post hoor. Maar fijn te horen dat het de goede kant op gaat. Succes met de revalidatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, grellig veel vijzen, bionic woman indeed ! die foto van de helmen kan zo in de boekskes !xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat alles weer een geheel wordt, succes met de revalidatie.
    Knap, 1-armig haken, hoe verzin je het :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brrr, als ik die foto zie met die vijzen... Gelukkig herstelt het goed!
    En waaw, éénarmig haken!!! Hoe doe je dat?
    Je omslagdoek ziet er echt heel mooi uit hoor!
    Hopelijk kan je snel ook weer breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is toch al goed nieuws, succes met de revalidatie.
    Straf, het haken met één arm. Het is toch gelukt. Knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Poeh dat is nog eens een kunstwerk in je arm! Maar fijn dat het kan! Je omslag doek is wel mooi hoor! Gewoon gaan dragen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kleurtjes in je omslagdoek. Gewoon gaan dragen en dan krijg je vast zulke leuke reacties dat je 'm wel dag en nacht wilt dragen haha. Fijn dat het zo goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het de goede kant uitgaat met je arm!
    Het doet je goed zoveel post te krijgen.
    En die sjaal wordt prachtig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik las bij Bertiebo dat je mijn blog wel zou willen volgen, maar het lukt je niet? Ik volg jouw blog ook al een tijdje. Wordpress.com en Blogger schijnt niet altijd goed samen te gaan, maar het zou toch moeten kunnen. Ik zit ook op Google+. Ik zou het leuk vinden als je me gaat volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super dat jij met één hand toch nog aan het haken bent!Chapeau!
    Ik ben blij voor jou dat je genezing op de goede weg is. Nog effe op de tanden bijten voor de revalidatie en dan kan je er terug volop tegen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig nieuw ontwerp zie ik hier. Chapeau, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk al die vrolijke kaartjes in je brievenbus. Ik ben blij dat het de goede kant op gaat! En wat is je blog mooi veranderd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.