Slakkenpost



Letterlijke slakkenpost dan wel!
Ik probeerde nog eens wat.
Mijn modellen werkten goed mee.
Ze deden het rustig aan.
Dus had ik de tijd voor mijn "instellingen".

Zonder en met statief.
 Zonder en met dieptescherpte.
Hopen foto's maakte ik.
Wel tzestigduzend!

Fascinerend vind ik die huisjesslakken.
Ik heb ze wel liever op de muurtjes dan op de Hosta.
En na de fotoshoot heb ik ze dus maar naar het bos aan de overkant verhuisd.
Misschien een beetje ondankbaar
maar toch hoop ik
dat ze het begrepen hebben.

Uit mijn hele reeks bleven na veel wikken en wegen deze over.
Dat vind ik nu nog het allermoeilijkste.
Beslissen welke foto's mogen blijven en welke weg moeten.
Ben altijd een beetje bang dat ik net de verkeerde keuze maak.
Of misschien is dit wel een overblijfsel van mijn opvoeding :
"Moeilijk iets kunnen wegdoen"?











Morgen nog een extra weekenddag!
Niet dat dat tegenwoordig veel verschil maakt voor mij.
Maar aan de werkenden : geniet er van!


Reacties

  1. Prachtige foto's, zeker goed gekozen. Ik heb dat ook, twijfel over de foto's die weg moeten en of bewaard blijven, met als gevolg een veel te grote fotoverzameling. Of dat erg is? Tot nu toe niet, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie reeks....Ik vind ze ook prachtig maar heb ze ook liever in de bermen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, zo mooi gedetailleerd! Wel veel geduld hebben zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG! Die zijn écht zoooooo schoon!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slakken... ik haat ze in de tuin, maar ze zijn wel heel bijzonder, slim en taai. Je foto's zijn allemaal goed gelukt! De slakken die je naar de overkant hebt gebracht, zitten morgen weer in je tuin vrees ik. Ze kunnen een hele afstand afleggen op één nacht heb ik ergens gelezen. Maar die huisjesslakken zijn nog tamelijk onschuldig hoor, het zijn de dikke naaktslakken die de grootste veelvraten zijn. Dus laat ze maar fotomodel komen spelen en verzamel de naaktslakken om 5 km verderop in het bos te gaan zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ze dieper het bos in zijn gekropen! 😱 Ik wist niet dat ze zulke afstanden konden afleggen.

      Verwijderen
  6. Hahaha, een fotoshoot voor slakkenmodellen. Geweldig en de foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie fotoreportage. Ze kan zo in een tijdschrift!

    Daarstraks op Radio Een een interview gehoord met "Wēr" Zij hebben een drukke zomer voor de boeg.

    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ja het gaat heel goed met Wör. Fijn voor Pieterjan!

      Verwijderen
  8. Echt werkelijk schitterende foto's en je fotomodellen hebben het meer dan uitstekend gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Prachtig! En ja, je hoeft niet bang te zijn dat je modellen weglopen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto’s en met zulke modellen hoef je je inderdaad niet te haasten, lekker relaxed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, prachtige reeks geworden!! Heb je een macrolens? Ze zijn zo mooi scherp ook van heel dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.