De natuur in.


Zoals ik gisteren al zei :
"studiofotografie is niet mijn ding".
Ik amuseer me meer in "open lucht"!
En mijn macrolens is dan echt een gerief.




Regendruppeltjes doen het ook altijd goed.




En dan ook eindelijk een vliegenzwam kunnen spotten.
Heel erg veel geduld voor moeten hebben!
Moest ik nu nog het geduld hebben om mijn statief te gebruiken,
dan was ik helemaal een flinkerd.
Voorlopig ben ik dat nog niet.
Het is nog steeds een gevecht met dat ding.
:-(





"Den draad".
In al zijn vormen en toestanden.
Een beetje een speciale aantrekkingskracht heeft dat ding op me.







Herfst in close-up.






En zaten we al met een punker,
nu dan ook met een hooligan.
Het mezennestje is helemaal  "verinneweerd"
om nog maar eens een mooi Vlaams woord te introduceren.


Kunnen jullie het zien?
Een echt kraakpand nu.
Dus moet ik gauw op zoek naar een nieuw huisje voor onze
dakloze meesjes.

Eerst dachten we aan de bonte specht maar volgens de echtgenoot is
deze hieronder de schuldige.


Ik vraag me af of ze er echt komen wonen.
Boomklevers metselen hun nestingang dicht, las ik ergens.
Misschien dan toch de specht?

Reacties

  1. Nou, hou dat maar lekker in de gaten. Wat een drukte toch in jullie tuin !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is fotograferen toch leuk! Ik zie het aan je foto's, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je foto’s zo mooi en heb er met jongste zoon van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. boomklevers metselen inderdaad een hele constructie bij aan een nestkastje, dus waarschijnlijk eerder een specht.
    ik zie wel aan de foto's dat uw hart hier ligt zenne sjoeke ! megaschoon! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch heb ik deze keer in de studio ook genoten maar dat lag dan vooral aan mijn zotte modellen! Dan is dat ook mijn ding hé!

      Verwijderen
  5. prachtige foto's. De allerallermooiste vind ik de eerste, die opgerolde cyclaamblaadjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaw, wat een mooie foto's weer, en die met de regendruppel die bijna van het blad valt, vind ik echt super-mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En met een statief was het zeker nog helderder geweest maar daarvoor ben ik nog steeds te lui! Ik ben een echte statiefhaatster!

      Verwijderen
  7. Prachtig je kan het , je bent een ware topper

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende foto's, wat een genot om naar te kijken.
    De paddestoelen zijn prachtig!
    En verrinneweren is een bekend woord die we hier ook gebruiken in Zeeland.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's!!! echt genieten :)
    Nu het kouder wordt is een nestje wel fijn ;)
    Ga vooral door met foto's maken, wij genieten wel mee :-)
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knappe foto's, je bent een pro.
    Geniet van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Ik word steeds verlegener met al die complimentjes. De natuur is dan ook echt mijn ding.
      Dankjewel hoor, Lien!

      Verwijderen
  12. Oei, wat een prachtige foto's echt genieten. Vooral de eerst serie vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fraaie foto's, zo leuk om te zien hoe je vordert met je fotografie!
    Genieten alom! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend, ben benieuwd welke bewoner je voor de lens gaat krijgen. Ik vind foto nr. 16 bijzonder fraai, van een mooi standpunt en zo mooi scherpte diepte.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.