Vandaag zag ik...



De titel van haar laatste blogpost!
Deze spookt al een paar weken door mijn hoofd.

Vandaag,
tijdens de ochtendwandeling met de honden,
liep ik aan haar te denken.
Hoe zij steeds met haar toestel op stap ging.

En opeens zag ik zo veel.
Wat is de lente toch een fantastisch seizoen.

De moeite om mijn fototoestel er bij te halen, dacht ik.
Want dat kan met die honden van ons niet gelijktijdig.
Haar Boaz was daarin een voorbeeldhond.
Die bleef rustig wachten.
Maar die van ons hebben niet zoveel geduld.

Dus ben ik even teruggekeerd.
Zonder honden maar met toestel,
wel zonder statief...pfff
En zo door mijn macrolens ontdekte ik nog meer.

Varens die zich ontkrullen





Heel veel spinnenrag.



Pluizekes




Bloeiende hulst.
Ik wist zelfs niet dat dat bestond?



En de voorliefde voor mijn draad!
Deze mocht niet ontbreken.




Het was de moeite om terug te keren, dacht ik toch wel?
Heel bewust dankbaar dat ik het nog mag.
Dankbaar voor elke nieuwe dag.


het mooiste geschenk tekst


Reacties

  1. Het zijn wonderen van moeder aarde ! dankbaar moeten wij zijn
    groetjes bi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit heel mooi om te zien. Eerste foto noem altijd krulvarens. Wat is de wereld heel mooi hé. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door een ingrijpende gebeurtenis kun je heel anders naar dingen gaan kijken!
    Goed om daar aan toe te geven, je foto's zijn prachtig en een mooie manier om je verdriet, maar ook de vreugde van het leven te verwerken. Sterkte en veel liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ingrijpend en je tekstje en schit-te-ren-de foto's laten je even stil worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankbaar zijn voor elke dag.... j e beseft het pas goed hé als er ineens iemand naar gene zijde vertrekt, wat het zeggen wil, dat we zo mogen rondlopen en genieten hier in onze hemel op aarde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.