Meimaand


We zijn alweer in mei.
Weliswaar nog met aprilse grillen
maar het lentegevoel is er.
Compleet! Helemaal!

Nog even april  in een notendop.
Er was zoveel te zien in de natuur 
zodat mijn fotografiehobby toch terug werd opgepakt.
Soms ook wel gewone iphonefotootjes hoor.





Op creatief vlak rolde er weinig van onder mijn machine.
Alleen een klein cadeautje voor een (alweer een tijdje geleden) jarig vriendinnetje.
Ik blijf laat zijn met cadeautjes.
Slecht plannen heet dat dan.



Het ideetje haalde ik van Pinterest.
Het patroon tekende ik op goed geluk zelf.
Een volgende keer ga ik toch het een en ander veranderen.
Zo gaat dat met "uitproberen".

De maand die komt zal ik toch wat meer achter de machine moeten zitten.
Ik heb misschien een beetje te veel beloofd aan ons minimeneerke.
Maar moeke gaat haar best doen!

Zoals dat zo mooi gezegd wordt :
"Love him to the moon and back"!
:-)


Reacties

  1. Ja dat is het hè, met kleinzoons (en kleindochters): to the moon and back

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tas. Dat is het fijne aan een eigen ontwerp, je kunt het steeds veranderen!
    Je doet het nooit fout!
    Zulke tassen zijn in mijn ogen het mooiste om te maken en ook om te gebruiken!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wat leuk, ik heb zo’n tas patroon bewaard, het stond ooit in een Frans blad. Maar waar ligt het, dat is tegenwoordig het probleem. Vind je tas wel héél mooi.
    Tot de maan en terug, hoeveel keer ik dat boekje heb voorgelezen toen ze hier klein waren, ontelbare keren. Blijft mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's!!!!! (Kan je echt wel een poster van laten maken)
    Succes met alles wat je weer gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe geweldig mooi zijn deze natuurfoto's..... het zijn mijn veldbloemen!
    (klaproos en margrietjes nu nog korenbloem en het boeketje is volledig)
    Wat een prachtige tas, vind deze uitvoering perfect !
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind jou foto's zo mooi! Enne dat van die kleinkinderen mag ik ook gaan ervaren in november want dan hoop ik ook oma te worden! :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooh gelukzak. Van harte proficiat. Had hier ook moeten zijn in november maar jammer genoeg is het fout gelopen. Ik wist niet dat dit zo'n impact had op een mens. Ben er echt niet goed van. Maar voor jou heel veel geluk. Er gaat jou iets overkomen dat alle geluk van de hele wereld overtreft. Geloof me maar. xxx

      Verwijderen
  7. Maar je foto's zijn super! Alsof dat niet creatief is...
    En de rest komt vanzelf wel weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto-collage, sfeervol! De tas doe ik je niet na, ook al ben jij nog niet tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je iets zelf hebt gemaakt als cadeautje. Dat vind ik toch altijd net iets extra's geven: iemand heeft er dan tijd en aandacht in gestoken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alleen extra stress bij het bedenken wat ik nu weer zou maken. Moeilijk hoor een zelfgemaakt cadeautje voor iemand die zowat alles kan.

      Verwijderen
    2. Wat jammer Kris, dat het fout is gelopen. Ja, dat beroert je. Weet nog hoe erg ik het vond toen bij middelste zoon en schoondochter het tot tweemaal misging met IVF.

      Wel prachtige foto's!

      Verwijderen
    3. Ja Marthy , zoiets van kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Ik hoop dat ik snel weer blij kan zijn voor haar.

      Verwijderen
  10. Amai, dat vriendinneke is een grote gelukszak seg !!! :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige tas! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.