Handmade shirtjes en nog wat meer...




Er wordt geoefend met het verjaardagscadeau.
Volop!
Toch zit ik nog helemaal in de experimenteerfase.
Er rijzen elke dag nieuwe vragen.
"Problemen" durf ik het niet noemen,
het is gewoon nog veel uitzoeken.
En ik moet toegeven dat ik er soms een beetje zenuwachtig van word.
Zo gaat dat zeker met madammen die niet met het "electronische" opgroeiden.
;-)

Wel leuk maar het creëren zelf staat dus nog op een laag pitje.
Een paar shirtjes rolden al van onder de machine.
Uiteraard shirtjes voor het minimeneerke.
                   

Hierboven : Patroontje uit Ottobre Kids
zomer 2018




En hier weer het gratis patroontje van  Fons en Sien.
Dit kan een kind! Zo simpel.
Blijft een aanrader.
Moet ik eens wat vertellen?
Ik zit al aan maatje 104!
Jongens toch, wat gaat het snel.

Dit patroon zal zeker nog wel gebruikt worden voor "zusje".
Want ook de jurkjes zijn  zo schattig.
Ik kijk er al naar uit om daarmee aan de slag te gaan.

En wanneer het zo fijn blijft nazomeren,
duikt een mens natuurlijk met een "werkje" het zonnetje in.


Dit projectje heeft nog wel wat tijd nodig
vooraleer het geheel kan geshowd worden.
Dus nog even geduld.

De herfst is nu officieel begonnen.
Met de nodige wind en regenbuien, zegt de weerman.
Maak het binnen dan maar gezellig.
Fijne werkweek.










Reacties

  1. Whaw, hoe mooi allemaal! En ja, kleine kindjes worden groot, het gaat snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere shirts, soms wou ik dat ze hier ook nog klein waren, zo leuk om te maken.
    Hier is de herfst nog niet begonnen hoor, het zonnetje schijnt en ik zet net het wasrek buiten. Haha, misschien is dat wel de goden verzoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie t'shirts heb je gemaakt! Je word er vast vanzelf helemaal bedreven in. Lekker oefenen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk allemaal. Je maakt me nieuwsgierig naar je laatste projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het zó knap van je hé :-) ik kan een naaimachine bedienen als het alleen recht toe rechtaan is, super van je onliemie, ik bewonder je kunsten, té schattig allemaal, open maar een zaak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! En 104 zeg, Annabel heeft ook 104 !?! Tja, ze draagt inderdaad dingen die Aaron 4 jaar geleden aandeed. Gek toch hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend haakproject!! Deken?
    En ik zou willen dat ik zo kon naaien...👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk nu al uit naar wat voor leuks jij straks gaat maken voor zusje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.