Het zomergevoel nog wat vasthouden...




Sinds ik begon te bloggen,
heb ik "een blogvriendin van het allereerste uur".
We zagen mekaar nooit in het echt,
en door omstandigheden blogt de vriendin zelf al heel lang niet meer
maar desondanks houden we nog steeds contact.

Niet dat we wekelijks mekaar horen.
Zeker niet.
 Maar af en toe wordt er wat heen en weer geappt
of wordt er echte post verstuurd.

Dat ik daar weer eens dringend werk van moest maken,
bedacht ik me al in juni.
Er werd toen zelfs een lange brief geschreven, 
die door uitstelgedrag (!) de postbus nooit haalde.
Ik doe er altijd graag een verrassinkje bij,
en dan liefst iets "zelf gefabriceerd".

Ook al hadden we onze "grote vakantie",
dat zelf maken
liet serieus op zich wachten.

Net voor de school weer startte, had ik toch een klein "surpriseke" klaar
en toen was die brief van juni uiteraard oud nieuws.

Intussen is de nieuwe brief met toebehoren heelhuids bij haar aangekomen
("heelhuids" had in het verleden ook al wel eens andere vormen )
en kan het hier nu getoond worden.


Het idee haalde ik bij Pinterest.
Moest je je nu onnozel prakkiseren over wat dit in godsnaam voorstelt?
Simpel hoor.
Het niet te ver gaan zoeken :   gewoon glazenonderzetters! 

Ik weet het, 
ze ogen erg zomers en met de herfst voor de deur,
klopt mijn timing iets minder.
Aan de andere kant misschien
een kleine poging om het zomergevoel wat langer vast te houden?
Het is maar hoe je het bekijkt.
:-)




Reacties

  1. Dit zijn de mooiste kado's, met zorg en liefde gemaakt! Ze stralen een mooie overgang van de zomer maar de herfst uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze ogen misschien zomers, maar blaadjes vallen in de herfst, dus daar passen ze ook bij. Daar komt nog bij dat mijn theemok niet op de andere onderzetters paste en hier wel op. Ik vind ze echt super leuk. Zoals Ageeth hierboven ook zegt: de kado's met zorg en liefde gemaakt zijn echt de mooiste. Je timing was zoals gewoonlijk weer erg goed. Dus geen toeval dat het er niet van kwam om iets te sturen, het heeft zo moeten zijn. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, ik vind het juist goed passend bij de herfst, maar het kan altijd gebruikt worden natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn hartstikke mooi, in welk seizoen dan ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt erg leuk en origineel di e pinterest toch :-) wat een mooi kadootje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze werkelijk prachtig! De kleur en de vorm, heel herfstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ze zijn heel erg leuk en origineel, en toch ook nog wel herfstachtig!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeautje! Ik zag gelijk dat het onderzetters zijn trouwens :-) Mooi he dat er via bloggen goede vriendschappen kunnen ontstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk. Daar had je vast succes mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.