Een avondje Stef.



En we gingen weer!
De vierde keer al.
Ik, al jaren DE grote fan.
De echtgenoot, dankzij mij, nu ook.

Kijken en luisteren naar de Vlaamse Hollander,
die zijn hart , letterlijk en figuurlijk,
in Zuid-Afrika verloor.
Stef Bos.
Thuis in Vlaanderen, in Wachtebeke, en 
soms ook thuis in Kaapstad.

En deze keer gewoon hier , bij ons in 't dorp.


We waren wat vroeg en omdat ik ons cultuurcentrum zo mooi vind,
snel even een foto met mijn telefoon.
Pak ik toch wel net dat "blauwe uurtje" mee zeker.
Dubbel geluk. ;-)

Het was weer heel erg mooi.
Ja, kan er niet aan doen.
Ben gewoon heel erg fan.
Ik zie die man graag,
ik hoor hem graag.

Zijn liedjes beluisteren we al jaren 
en ook zijn optredens houden we in het oog.
Dat de man ook boeken" maakt" met zijn teksten,
wisten we nog niet.

Hoe is het mogelijk.
Dus deden we er op slag twee aan onszelf cadeau.
Boeken met teksten, die geen liedjes geworden zijn.
Mooi geïllustreerd met foto's van Lieke Anna, een Zeeuwse.
Ik ben er blij mee.
De echtgenoot ook.
 ;-)


Deze mocht uiteraard niet ontbreken.
Want wie "papa" niet kent, is geen Stef-fan.


En deze hoorde bij het optreden.
Zo mooi!

" De ruimte is oneindig.
Zolang je maar je grens verlegt".

Hij speelt nog een hele tijd solo zijn "Ruimte".
Alleen de vleugel en zijn stem en teksten.

Moest hij bij jou in de buurt komen?
Gewoon gaan en genieten.
Het is de moeite.
Echt! Erewoord.




Reacties

  1. Hier zou ik ook van genieten. Fijn dat jullie dat ook deden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij kwam vroeger wel eens eten in de chinees waar ik werkte in Antwerpen. Heel erg lang geleden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken hem niet goed. Maar ik zal zeker in de gaten gaan houden nu of hij hier komt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vast wel want volgens mij doorkruist hij heel Nederland met zijn toer. Doen!

      Verwijderen
  4. Hij zingt warmte...
    Mooie ‘blauwe’ foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, ik hou erg van zijn liedje Papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij gaan ook best vaak naar hem, in juni weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij heeft altijd erg mooie teksten vind ik. Een tijdje terug werd er eentje gespeeld in een kerkdienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn als je zo dicht bij naar je lievelingszanger kan gaan luisteren. En, ik heb weer wat bijgeleerd! Dat " blauwe uurtje ", nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk he zo een avond. Wij/ik hebben ook van die artiesten die we "stalken".
    Zo volg ik al meer dan 30 jaar een Franse zanger waar ik ondertussen mee bevriend bent en die de de Franse chansons brengt als geen ander. Ik heb altijd tranen in de ogen zo mooi. liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Dat van die boeken wist ik ook niet, mooie herinnering aan deze avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.