Een geheimpje of beter twee...



                                                       
    De voorbije week stond het naaien van 
         mondmaskers even op "on hold".
Ik naaide een nieuwe outfit voor ons minimeneerke.
Nu vrees ik dat het minimeneerke niet lang meer de mini zal zijn.

Eindelijk mag ik hier onze geheimpjes officieel verklappen.
Als alles goed gaat dan...
komen er in de vroege en ook in de late herfst
twee "verse" minimeneerkes bij.

Heerlijk nieuws toch?
Er zullen nog veel truitjes, shirts en broekjes kunnen genaaid worden.
Het minivrouwke heeft geluk.
De meisjesspulletjes blijven voor haar gereserveerd.

Omdat ik heel veel naaiplannen heb voor de boys,
ben ik nu nog even flink aan het werk voor de mini, 
die niet lang meer de mini zal zijn.
Het kan ineens toch snel gaan allemaal.

Uit het leuke Aqua boekje van Katia
maakte ik een broekje en shirt.
Een aanrader dat boekje!



Miniman hier in beeld brengen, is nog steeds not done,
bovendien zitten we ook in de fase dat "passen" ,
 zoals echte jongens betaamt,
al helemaal niet meer leuk is, 
dus moet de outfit hier maar weer 
"flatlay-gewijs".

Intussen koop ik me arm (nu ja zo'n vaart loopt het niet hoor)
aan geweldig leuke hydrofielstofjes.
Online.
Want winkelen vind ik nog een steeds eng.
Een vergif hoor dat dat zo makkelijk kan, dat online kopen.
Wanneer er hier zo'n busje voor de deur stopt,
schudt de echtgenoot het hoofd.
"Deze had je zeker nog niet?"
;-)




Echt niet, ik had deze nog niet. 
Super schattig vind ik de stofjes trouwens.
Bovendien betaal je in de winkel
 voor kant-en klare , een beetje  hippe hydrofieldoeken
meer dan het dubbel.

Zonet ging de bel.
Een busje voor de deur. :-)
Met een verse lading stofjes.
En neen die had ik ook nog niet.
Chance dat de echtgenoot op school is,
hij zou zijn hoofd er anders af schudden.
Maar voor 2 babyboy's heb je heel veel hydrofieldoeken nodig.
Hiervan hebben mannen totaal geen verstand.
Toch?


Voilà, ik weet weer wat doen.
Leuk werkje trouwens.
Leuker dan de mondkapjes ook al lijkt dit ook wel wat op bandwerk.

Sinds de vorige vakantie is mijn fototas niet meer open geweest.
Erg hé.
Maar deze wil ik toch even laten zien.
Niet helemaal scherp en de belichting laat ook te wensen over
want het is met
mijn "veegveeg ding" genomen.
Gewoon omdat het mooie pluisjes zijn.


Alvast een fijn weekend.

Reacties

  1. whahahaha mijn veeg veeg ding :-) ja ja, ik wete het, ze maken verdories mooie plaatjes,

    gefeliciteerd Kris wat een feest zal dat geven, 2 nieuwe verse kwapies in het nest :-)
    heerlijk ja kan weer vooruit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Kris. Gefeliciteerd. Wat zal je het druk krijgen. Leuk druk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is geweldig nieuws, uitbreiding van de familie. En dat geeft werk, Kris maar dat doe jij met heel veel plezier en ook nog eens oogstrelend ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zomaar een verdubbeling van het aantal kleinkinderen!
    Jij gaat nog weten wat te doen achter je naaimachine ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kleertjes zeg! En ze lijken me ook heerlijk zitten. En wat een leuk nieuws dat er nog meer kleinkinderen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh... leuk! Een tweeling? of bij twee verschillende kinderen een kleintje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, twee nieuwe kleintjes erbij straks, je krijgt het super druk met naaiwerkjes. Maar leuk toch? Zulke mooie stofjes.
    Mooie foto, de pluisjes scherp voor een wazige achtergrond. ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is fijn nieuws Kris, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk om er weer kleinkinderen bij te krijgen, fijn hoor.
    En héél veel leuke naaibezigheden in het verschiet, super !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantástisch nieuws!!🥰
    Dat busje gaat nog vaak bij jullie stoppen... 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.