Nog wat naaisels...



Onze vakantie startte dit jaar onzeker.
Onzeker of we er nog op uit konden of niet.
De Feeling was verkocht en 
het "vervangkampeermiddel" liet wel heel erg lang op zich wachten.
We begonnen te twijfelen of het er deze zomer nog van zou komen.
Maar we hebben intussen groen licht 
en zaterdag mogen we onze "bus" oppikken.
Eindelijk.
Ons geduld zal dan hopelijk toch beloond worden.
Ik durf nog niet te euforisch zijn.
Eerst nog zien.

Omdat we ondertussen thuis vakantie "vieren",
en het buiten verschrikkelijk nat was,
kroop ik dan maar achter de naaimachine.
Er liggen nog tal van lappen stof te wachten,
dus maakte ik van de nood een deugd.

Ons minivrouwke kan weer in het nieuw.



A-lijn top uit het Aqua boekje.
Legging : een basispatroontje waar ik een ruche aan foefelde.



Ook deze combinatie is mogelijk.
Broekje uit de Knippie babyspecial 2019..

De kleertjes van minimeneerke die te klein zijn, 
verzeilen bij moeke en vake
want die hebben plek genoeg.
Er verzeild hier nogal veel de laatste tijd.
Ons huis lijkt soms wel een opslagcontainer.
Tussen die kleertjes vond ik nog een gekocht shirtje 
dat me nog geschikt leek voor kleine zus.
Daarbij de klassieker : het Oliverbroekje
en ons meisje heeft weer een pyjamaatje.


Toen de echtgenoot mijn maaksels zag, zei hij :
"Oh wat een mooi bloesje".

Hup! Grote deuk in mijn zelfvertrouwen.
Net dat wat ik niet zelf gemaakt had!
Mannen zeker?
:-(

Reacties

  1. Ja, dat kan alleen maar een man zeggen. Ik vind het superschattig wat je gemaakt hebt en zo zie je maar, elk nadeel heb se voordeel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach gassie,,,,,,,
    laat je niet beetnemen, hij zei dat vast om je te pesten...
    ik vind dat je superleuke dingen maakt voor de kids,
    en ik denk dat de mamma's daar erg blij mee zijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, die mannen toch! Zeg hem maar dat hij er niks van kent, jouw maaksels zijn veel schoner!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal weer! Vooral die eerste twee foto's! Echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mannen, wat weten die daar nu van? Super ;leuk wat je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word ondertussen wel heel nieuwsgierig naar 'die bus' van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, zo leuk allemaal wat jij steeds maakt. Het roept veel herinneringen op, ik heb me wat afgenaaid vroeger en je kon met kleine lapjes zo’n schattige of stoere dingen maken. Nu gaan ze mij bijna voorbij in de lengte, dus aan kleine lapjes zou ik niks meer hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.