Terug thuis...

 


De lange zomervakantie loopt alweer op zijn einde.

Ook wat de hittegolf betreft.

Gelukkig maar want zo warm hoeft voor mij echt niet.


We waren 3 lange weken met onze "bus"  in Frankrijk,

waar we bergen en veel schaduw opzochten.

Een paar daagjes thuis en dan nog een lang weekend in "onze" Westhoek.

Intussen is het minimeneerke ook komen logeren en gingen we een dagje naar de zoo.

Dus nog heel veel om over te bloggen.

Moeilijk waar eerst te beginnen. ;-)

Omdat jongste heel veel kindermaaksels op de verlanglijst heeft en

ook nog mondmaskers,  moet daar eerst dringend mee gestart worden.

Zeker mondmaskers voor al die "lesgevers" in onze familie.

Het gaat nog wat worden met die volledige opstart op school.

Ik heb mijn twijfels maar wie ben ik.


Wat de foto's over onze vakantie betreft, gaat het een ontgoocheling zijn qua kwaliteit.

Ik durf het bijna niet te verklappen maar de meeste zijn gewoon #shotoniphone. :-(

Toppunt van luiïgheid zullen we maar zeggen.

Te lui om met een "zwaar" toestel te sleuren.

Een enkele keer werd de macro-lens wel eens boven gehaald.

Met dit pover resultaat.









Niet echt verrassend maar toch al iets.

De "camperroute" door het mooie Frankrijk is voor één van de volgende dagen.

Nu zet ik me achter mijn naaimachine.

Fijne zondag!

(ook al is het hier eentje zonder zon, goed voor de plantjes zullen we maar denken)



Reacties

  1. Mooie foto's! Ben benieuwd naar de rest van het vakantieverslag. Hier zijn ( een deel van) de scholen weer gestart en gelukkig zonder problemen. Sterkte voor jullie start.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppunt van luiheid? Hahaha, dat was toch het doel van vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk en relaxed toch, daar is vakantie voor.
    Goed uitgerust kun je er weer even tegenaan, op naar de herfstvakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Troost je, ik fotografeer ook heel wat met mijn smartphone, gewoon omdat ik geen zin heb om die fototas mee te nemen. Je resultaat is echt het aanzien waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, extra mondmaskers paraat hebben kan geen kwaad.
    Ik ga er ook extra naaien.
    Ook ik hoop dat school soepel gaat verlopen, het is niet goed wanneer de kinderen zoveel thuis moeten zijn.
    Deze vakantie kunnen ze je in ieder geval niet meer afnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh maar wat een mooie bloemen! En hou jullie struis allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook erg blij dat die hitte achter de rug is :-) En ik vind je foto's erg goed gelukt hoor. Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foto's! Ik ben ook blij dat de eerste hitte voorbij is, maar daarmee helaas ook de vakantie, haha. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.