Mooi Hoegaarden

 

Jongste is twee jaar geleden verhuisd.
Ze kochten een huis een dikke 50 km van hier.
Met echtgenoot en toen nog alleen het minimeneerke, trokken ze naar de taalgrens.
50 km,  goed voor toch wel telkens een uurtje rijden.

Intussen zitten ze ook al even in een verbouwing.
En omdat ze heel veel zelf willen doen,
is het daar al een tijdje wonen op een werf.
De coronamaatregelen van de eerste piek
deden het ook al niet vlot vooruitgaan.
Integendeel.
Aangezien we toch wel wat compassie hadden met hen,
besloten we om tijdens de herfstvakantie een paar daagjes te gaan helpen.

Voor de echtgenoot is dat dan echt helpen.💪
Mijn aandeel in  "helpen" is oppassen op de kindjes zodat jongste
 mee kan "bouwen" aan hun huis.
Een straf is dat niet voor mij.
Ik doe niet liever.
Ik ben dus de gelukzak. 😍

Maar omdat steeds 50 km heen en weer toch zotjes is,
gingen we met onze bus.
Ze wonen daar zalig.
Niet voor niks dat ze kozen om daar een huis te kopen.
Achter hun tuin is er een doodlopend weggetje dat net achter hun tuin stopt.
We staan daar niemand in de weg.
En het is er prachtig.
De honden waren mee en ook die hebben genoten van de mooie wandelstreek.
Kijk maar even mee.






Toen we 's ochtends onze gordijntjes openschoven,
kregen we dit geweldig uitzicht te zien.
Daar neem je toch onmiddellijk een foto van.
Adembenemend mooi vonden we het.
Ontbijten met klassieke muziek en dit op de achtergrond.
Kan het mooier?




Dat het weer #shotoniphone beelden zijn, merk je wel.
Maar ik heb me voorgenomen om mijn toestel toch weer eens boven te halen.
Hopelijk herinner ik me nog wat van de lessen.
🙈

Een prachtig herfstweekend staat voor de deur.
Geniet er van.

Reacties

  1. Wat een heerlijke vergezichten en plaatjes op je foto's. Het is beslist geen straf om daar te staan met je camper denk ik. En wat lief van jullie dat jullie ze helpen. En super als dat voor jezelf ook nog eens Leuk is ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo te komen helpen, dat is zeker geen straf, maar genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo elkaar te helpen! Ja, met kleine kinderen is het òf oppassen òf klussen. Allebei tegelijk gaat niet.
    Maar wat een uitzicht hadden jullie daar... prachtig wonen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch heerlijk, je eigen huis meenemen ! Genieten van wat nog kan, we hebben het allemaal nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Waw! die laatste foto"s zijn om in te kaderen zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, ik kan de muziek bijna horen... Fijn dat jullie kunnen helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Vooral die nevelfoto’s🥰 Dat is toch haast vakantie vieren hè?👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om in je eigen busje op pad te gaan. En dan nog op de kleinkinderen mogen oppassen is toch helemaal fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah fijn dat jullie konden uithelpen en extra quality time samen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.