Streeppatroon Crochet Along-deken...

Bij Fie vond ik een link om  een streeppatroon te fabriceren met de kleurtjes die ik gekozen heb voor mijn "crochet along" deken.
Leuk hoor!
Moet je zeker eens uitproberen.


Voilà zie, dit gaat het worden!




Helemaal hetzelfde zal het wel niet worden..
De kleurtjes zijn immers niet precies hetzelfde.
En de verschillende steken gaan het wat anders maken.
Maar het geeft toch al een beetje een beeld.
Denk ik...

Ik mag met oranje beginnen.
Daarmee scoort het patroon al!
Want oranje is wel mijn favoriet!
En ik ben nochtans geen Nederlandse....

Als ik zo op de blogs lees en op de facebookpagina van de Crochet Along,
dan zijn er al een boel dames in het geniep gestart met haken.
Ik wist echt niet dat er zoveel streverkes onder de blogmadammen waren ?

Maar pas op!
Ik word ongerust want die gaan allemaal lang voor mij klaar zijn.
En daar kan ik niet goed tegen.
Ik ben eigenlijk ook een beetje een winner...

Dus misschien, heel misschien kan ik ook wel niet wachten tot 3 januari...

Reacties

  1. gnif hahaha.. je moet het gewoon op jou tempo doen en is dat die 42 weken prima is het sneller ook helemaal goed hoor

    ik ben benieuwd
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo die kleurtjes. Past ook precies bij de kleur van je blog. Anders begin je toch vast lekker als je zin hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, gij begint gewoon al met het eindresultaat gij !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf ne winner he! Maar ik ben nog altijd niet begonnen! Zo ben ik ook he : ik hou me aan de spelregels! Nog efkes toch...

      Verwijderen
    2. Ik ben stiekem ook al wat begonnen... Maar ik meld op mijn blog proper 'hun rijen en steken' die ze publiceren. Ik ben bang dat ik een week of twee soms geen tijd ga hebben en dan niet mee zal zijn, met als gevolg dat alles blijft liggen! Dus ben ik bij de vooruitziende vrouwen ;-)

      Verwijderen
    3. Haha bij de strevers zulde bedoelen! ;)

      Verwijderen
  4. Dat is wel een knap programma om kleuren strepen mee te maken. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke blogje , ik vond u via andere haaksters ik zal zeker blijven bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Go Kris go!
    Niet wachten!
    Doen!

    Heel heel mooi streepjespatroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.