Een speelkeed...en nog een speelkleed ... en nog ... en...




Blijkbaar is er een soort van babyboom rondom ons.
Er worden baby'tjes geboren
en
nog meer
baby'tjes geboren.

En uiteraard worden er dan ook Onliemie- cadeautjes gegeven.
Omdat het speelkleed/speelgoedzak zo een succes blijkt...

Een speelkleed/ speelgoedzak
voor kleine Mona.




En eentje voor een heuse tweeling.
Voor Oscar en Marcel.




En nog eentje voor onze "noorderbuurvrienden".
Ook daar werd een klein jongetje geboren.
Welkom lieve Jop.




En nu zal er eentje stillekes jaloers worden,
want dit kreeg ons minimeneerke nog niet van zijn moeke.
Hup, dan nog maar een keertje aan de slag!
Het wordt stilaan bandwerk.
:-)





Reacties

  1. Nou je kunt wel een bedrijfje beginnen. Ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal schoontjes ! Die voor het minimeneerke moet wel de allerschoonste worden hé !xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleden maakte je. Ik maakte er laatst twee, en vond het een hoop werk. En jij maakte er veel meer. Wat knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi en dat zijn idd leuke cadeautjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Foei zeg, dat eigen minimeneertje kreeg er nog geen! Hup, aan de slag!!
    Je geeft me trouwens inspiratie, in onze straat is een mini babyboom aan de gang en ik had nood aan 'iets' anders om te maken x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dit is gaaf! Ik vrees dat je nu bij bosjes bestellingen gaat krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, het wordt al bijna lopende band werk, maar ze zijn ook zo mooi. Krijg waarschijnlijk geen kleinkinderen meer er bij, anders zou ik er ook een bestellen....
    Goetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent er maar druk mee! Maar dat is wel logisch want wie wil er nou niet een echte Onliemieke! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is wel een origineel en schoon cadeau maar minimeneerke mag niet ontbreken in de speelkleed-lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke cadeautjes zeg! Daar zullen de kindjes en hun ouders blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze toch leuk, daar is iedereen toch blij mee. Vooral die stofjes die jij gebruikt zijn zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow ja, die zijn leuk. Mooie frisse kleuren, daar houden kinderen erg van.
    En makkelijk alles opgeruimd na het spelen!! Goed idee!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zijn ze in die vrolijke kleurtjes!!!
    Maar gauw weer aan de slag voor minimeneerke;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooit maakte mijn mama er zo eentje voor mijn oudste zoon. Jaaaaaren heeft die dienst gedaan als makkelijke opslagplaats voor duplo en lego. Dicht strikken - ophangen - en alles is opgeruimd.
    Begin dus maar snel aan een heeeeel mooitje voor het mini-meneerke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze mooi...je hebt het er maar druk mee, nu nog eentje voor het minimeneerke(vind ik zo leuk)♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind ze prachtig, jammergenoeg zijn de geboortes in onze familie zowat voorbij anders.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amai, weet niet wanneer je het allemaal doet! Maar ze zijn prachtig. En moeke, nu voor meneerke hè.
    Liefs,
    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig!!
    Wat ik me afvraag; zijn die lussen niet gevaarlijk?
    Niet lachen hè? Ik heb geen kindjes, behalve een hondenkind en twee lieve petekindjes :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei je doet me schrikken! Daar heb ik nog niet over nagedacht. Die lusjes zijn niet zo erg, eerder de koord. Ik hoop dat de mama's zich hiervan bewust zijn. Zal er een volgende keer veiligheidsvoorschriften bijvoegen. :-(

      Verwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.