Onverwachte snailmail

Heel onverwacht viel dit in de bus!
Dan krijg ik meteen al een "Hé spannend-leuk-gevoel"!



Eerst je nieuwsgierigheid even op de proef stellen en de nodige fotootjes maken!

Hierin zit dan..????




Dan ben je dus ... NOG... nieuwsgieriger!
Dat is ook de bedoeling!

En je weet ook nog steeds niet : VAN WIE?

En dan de verrassing!







En wat zo leuk is : De dochters helpen hun mama met snailmail!
Zo maakten Amber en Carmen boekenleggers en een heuse gepersonaliseerde stempel!
Is dat niet knap?

En dan nog allemaal ander leuks ... goed kijken dan ontdek je steeds nieuwe dingetjes.
En natuurlijk ook een ECHTE brief!


DAnkJEweLLLLLLL   ...
Hou jullie klaar...........morgen gaat er hier eentje op de bus



Reacties

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.