Een beetje moeite op een zaterdagochtend...




Om volgend seizoen van dit te kunnen genieten ...


stond ik op zaterdagochtend 
om half 8 al,
een beetje met een zwaar hoofd
na een gezellige en ook 
late vrijdag-de-dertiende-avond bij vrienden,

hier in de rij.


De deuren openden pas om half 9.
Ik kreeg nummertje 74!
Dus nog even wachten en...
wachten...
en...

Maar mijn geduld is beloond.
De echtgenoot en ik kunnen volgend seizoen naar al  onze voorkeurvoorstellingen!

Dat heb ik 'em dat toch maar mooi geflikt!
Op een vroege zaterdagochtend!




Reacties

  1. Chapeau, hoor! Wat een sjiek gebouw! Waar is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blikveld : "nieuw" cultuurcentrum bij ons in 't dorp. Ofwel ben je blijkbaar voor ofwel ben je tegen want velen vinden het aartslelijk.
      Ik ben ook fan!

      Verwijderen
  2. Ja.. soms moet je er wat voor over hebben . Goed van je . Vandaag luieren ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai wat een rij !
    Heb al veel kindervoorstellingen gezien in 't Blikveld, ik vind het een heel knap gebouw, maar de akoestiek in de gang is om zot van te worden (als je daar een klas van 30 moet stilhouden...)
    Eigenlijk goed dat er zo'n file was hé, dat betekent dat cultuur in opmars is !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, zie ook een slimme dame met stoeltje en koffiebeker in de rij.
    Idee voor volgend jaar? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat meent ge niet - is dat echt om half acht 's morgens ??
    Heb De Man hier al een paar keer vervloekt dat hij geen theater/optreden/concert-mens is, maar nu ben ik er niet rouwig om... amai... is dat daar bij u altijd zo aanschuiven ?
    Het lijkt al bijna op de inschrijvingen voor kinderen in een school... volgend jaar moet ge misschien nog gaan camperen ;-)
    En, gaat ge naar Het Beste van Bram Vermeulen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor! Dikke fan van den Bram hier!
      Enne... de eersten zaten er al om 6uur ! Voor ons kinderen zijn we ooit om 3 uur 's nachts gaan aanschuiven! Zot zijn doet geen zeer! Dat weten wij nu zeker! ;)

      Verwijderen
    2. ja als je iets wil moet je er iets voor overhebben!!
      ook voor de kids om 4u 's snachts aan de port gestaan en we megen nog van geluk spreken nu is het dagen voordien al op wacht staan :)
      ooit (35 jaar geleden)ook eens in Brussel van 6u 's mogens aan de "galerie Anspach" staan wachten om pas op de middag binnen te mogen maar ja dat was dan een chique inno die uitverkoop deed en mijn mama , zus en ik hadden een heel lijstje en we waren niet alleen !!!

      Verwijderen
    3. Om 6 uur de eersten al...
      Nu, ik moet bekennen, ik heb ook al zotte dingen gedaan voor kaarten...
      Ooit voor The Stones met vier computers simultaan online gezeten voor tickets (en ik had ze :-)). Had zo een scène uit The Big Bang Theory kunnen zijn.
      Ooit in Leuven in de Fnac gevochten voor kaarten van U2 in Parijs... (Blonde haren wil nie zeggen dutske, mij moeten ze niet proberen opzij te zetten... En die kaarten had ik ook :-)... De tegenpartij is naar huis kunnen gaan met veel blauwe plekken, zónder ticket. Hèhèhè...)
      Hm, nu ik er over nadenk, heb nie veel recht van spreken over het vroege aanschuiven... ;-)

      Verwijderen
  6. Tip voor volgende keer: slaapzak..... Kun je gewoon je zaterdag-uitslaap houden!
    Bram Vermeulen? mij onbekend, een Belg zeker, hihi.
    Groetjes, Jannie
    p.s. Succes dinsdag (of zal ik "sterkte" zeggen?) :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat van Bram? Dat kan je echt niet menen? Ik denk dat ik dinsdag maar over sla!!! ;)

      Verwijderen
    2. Bram Vermeulen niet kennen ! Heiligschennis ! :-)

      Verwijderen
  7. Je moet er wat voor over hebben, maar het komende jaar ga je weer lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haaaa RESPECT! En straks volop genieten dan is die vroege ochtend zomaar vergeten X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HEEL goed geflikt!
    Dat worden prachtige avonden met jullie tweetjes!

    Had je geen handwerkproject (JE) bij voor in de rij? Ik heb altijd heel kleine restjes en één haaknaald voor mijn bloemendeken in mijn veel te grote sacoche zitten. Overal waar ik wachten moet, wordt er gehaakt.

    Prettig begin van de week volgende week!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor! Dat had ik bij... maar ik heb mijn tijd gezellig staan "omtetteren" met diegene rondom mij... 't was nog leuk ook!

      Verwijderen
    2. Gij, aan het tetteren ;-) ? Allez nu, niet verwacht van u.... Hihi dat gaat nog wat geven binnenkort....

      Verwijderen
    3. Ik ben eigenlijk zoals Brigitte. "Een heel stille"!

      Verwijderen
  10. Reacties
    1. Wij ook maar pas vanaf vandaag en dan zijn de goei al volgeboekt! Die tegenslag hadden we vorig seizoen! Ik dacht bij mezelf "mij gaan ze deze keer nie hebben!" :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.