Babyspulletjes voor het kleine meneerke...




Ik beloofde een verzorgingstas en -matje te maken voor het ieniemieniemeneerke.
Door zijn onverwacht vroege komst moest hier spoed achter gezet worden.

De Betty Bowler zal iets voor volgende week zijn.
Daarvoor heb ik momenteel nog een beetje startvrees.

Maar het verzorgingsmatje is wel klaar.
Eigenlijk is het best wel een serieuze mat geworden.
Maar de Betty Bowler wordt groot genoeg en het kan er met gemak in.
Dus dat komt goed.

Ik maakte eerder al de toiletzak naar het model en patroon van bij haar.




Nu dus een bijpassende verzorgingsmat.
Geen bepaald patroon maar
gewoon ideetjes van Pinterest samen gevoegd.




De bijtring met oortjes is zeker tijdig klaar.
Wanneer is dat weer dat kleine mensjes tanden krijgen? :-)
Nu ik mag ook wel eens rijkelijk vroeg zijn met iets, toch?

Tussendoor ook nog een extra minibroekje.
Want blijkbaar past Baptistje er nog perfect in.
Waar ik het patroon haalde ben ik intussen vergeten.
Het zou kunnen dat het  hier was.




En nu ga ik me mentaal voorbereiden op het grote werk van volgende week.
De bijpassende Betty Bowler...
Eerst nog even helemaal "Zen" worden voor ik me daar durf insmijten!

Alvast een heel mooie eindejaarsavond.
Fijn feesten en veel gezelligheid!

Tot in 2017!





Reacties

  1. Dat kleine meneerke gaat verwend worden door zijn oma. Complimenten voor al je maaksels, zo leuk allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi gemaakt allemaal. Je gaat ervan genieten als klein meneerke op zijn matje ligt. En wat je ook bedoeld met Betty Bowler zal ik wel eens te weten komen als die klaar is. Ik ben nieuwsgierig.
    Nog een fijne laatste dag van het jaar morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de Betty bekeken op internet, da's een hele mooie. Succes!
    En een gezellig oud en nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ieniemieniemeneerke boft maar met zo'n oma :-) ♡
    Alle goeds voor 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je allemaal mooie dingen en wat zul je genieten van die kleine man.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo'n oma wil iedereen!
    Nog geen knopenpost??
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kan helemaal los de komende jaren!! :-)
    Tof gemaakt. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig allemaal, het kleine meneerke zal daar veel plezier aan beleven.
    Een hele fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig allemaal, en wat mooi gemaakt! Die kleine boft enorm met zo'n creatieve en lieve oma!! En hij daagt je uit, ook leuk ;o) Succes verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zal meneerke verwend worden, mooie babyspulletjes. Veel succes met het grote werk.
    Gelukkig nieuwjaar, Martine Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O hoe leuk zijn die baby spulletjes die je maakt krisje !
    Dikke knuffel en een heel liefdevolle 2017
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kris! Je bent niet te stuiten! Gewéldig!
    Enneh... dat gaat zekersteweten goed komen met de Betty.
    Ik voel een Uniekliemiecreatie opkomen. Echt waar!
    Een heerlijke jaarwisseling en een fantastisch, liefdevol en gezond 2017 met veeeeel babyknuffels!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk allemaal, je bent lekker op dreef. Ik wens jou en je familie ook een heel fijne jaarwisseling en een mooi, liefdevol en gezond 2017!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat is dat kleine meneerke een ongelooflijke gelukzak met zo'n oma!
    Mijn beste wensen voor een gezond en warm 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oma heeft haar best gedaan! Wat een verwennerij. En met de tas zal het ook wel goed komen. Ik wens jou en de jouwen het allerbeste voor 2017! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou zo aan alle mooie dingen te zien gaat dat je zekers lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo superschattige spulletjes !! Die beestenstofjes zijn echt gaaf. Wat een keimooie combinatie. Dat gaat zo tof zijn om al die spulletjes te kunnen gebruiken. Je mag er terecht fier op zijn, lieve oma !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.