Het einde en het begin...

Gisteravond waren zij in het Sportpaleis...



En wij?
Wij waren er ook!

Op het allerlaatste nippertje
en geheel onverwacht,
wist jongste voor ons nog 2 kaarten te versieren.

't Was goed!
Super goed!
De heren waren intussen wat ouder.
Wij ook!

Maar we waanden ons weer helemaal terug in onze jeugdjaren!

Een concert dat 3 uur duurde.
Met een heel kort pauzeke tussenin.
Kan een week nog mooier eindigen?

Vandaag is het het begin van een leuke nieuwe.

Hierin wordt gebladerd.
Gewikt en gewogen...
Ik hou jullie op de hoogte!


Een hele fijne (korte) werkweek!



Reacties

  1. Ha fijn, naar the Eagles geweest ? Daar zal het wel goed uitverkocht geweest zijn !
    En drie uur concert... Dat zijn nog mannen van "den oude stempel"... Kunnen veel van die nieuw bandjes nog iets van leren...
    Uw week is inderdaad al goed begonnen :-) !
    Xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd plezant zo op het onverwachte een concert meepikken.
    Ben benieuwd welke bestemming jullie zullen kiezen uit de campinggids.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Wij hebben een dvd van de heren, waarop ze ook al een jaartje of wat ouder zijn. Maar niet minder goed. In tegendeel. Wat een mazzel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh plezant!
    Wij trekken dinsdag naar Prince, mijn wederhelft is superfan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prince hoor ik ook supergraag!
      Nog even getwijfeld om te gaan maar helaas te veel werk.

      Verwijderen
  5. Wauw! Wat fantastisch dat jullie er waren. Hotel California kan ik nog steeds woordelijk meezingen. Desnoods achterstevoren, haha. Wat zullen jullie het fijn gehad hebben zeg! Sterkte/succes met kiezen van een vakantiebestemming! Laat je nog horen wat het is geworden? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Eagles, die had ik nu ook graag gezien en gehoord. Mooi einde van de week.
    Ben benieuwd wat het geblader opgeleverd heeft.
    Nog 2 dagen werken deze week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk wat je nu hebt losgemaakt. Mijn hoofd begint spontaan het volgende te zingen:

    You can't hide your lyin' eyes
    And your smile is a thin disguise
    I thought by now you'd realize
    There ain't no way to hide your lyin' eyes

    Lap, dit is prijs voor de rest van de avond.
    De melodie blijft nu doorgaan in mijn hoofd.

    Hotel California, kan ik net zoals Tineke nog helemaal uit het hoofd meezingen.

    Gelukzakken, zijn jullie, dat is inderdaad een hele fijne start voor deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja ik dacht eigenlijk einde van de week...? Niet?
      Nu hebde tenminste goei melodiekes in je hoofd! Chance dat we niet op een concert van Salim Segers waren! ;) Dan had je wat aan de hand gehad! HA

      Verwijderen
  8. Wauw dat is heerlijk zo'n concert weer terug naar de teksten van toen, yeah!!! Enne ben benieuwd naar het word vervolgd uit het dikke boek hihi X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n onverwacht concert!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk vooruitzicht om er even tussenuit te gaan binnen een paar dagen, ik zal duimen voor mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bruce!!!!
    Die geeft ook van die drie uur durende concerten.
    Dat is pure passie voor muziek.
    Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. genieten van alles wat op ja afkomt noem ik dat: zalig! En ben benieuwd waar jullie zullen kamperen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ola, mooie vooruitzichten!! En leuke herinneringen, tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.