De bankskesmadammen van de Misteria Lane





Vorige week was er,
zoals ik al  verklapte, 
een Misteria Lane blogmeet.


Vrouwe Dachshund nodigde ons allemaal  uit in haar vrolijke huis.
Pure gezelligheid weer.
Een echt Dachshundie-welkom!




Spannende en voor mij ook wel stressvolle dagen gingen vooraf.

Stress in verband met de zelfmaakcadeautjes
 en spanning als ging het om een schoolreisje!

De dag zelf waren we blijkbaar allemaal vroeg wakker.
Echt in schoolreisjesstemming!
Met bijbehorend gegiechel en vooral getater.


We maakten kennis met Bonnie





en verwenden mekaar weer met machtig veel en schoon cadeaukes.












We bewonderden de mooie tuin van Brigitte.






en er werden ontzettend veel fotootjes gemaakt.






Eentje met z'n allen op het bankske
mocht uiteraard ook niet ontbreken .



Meiskes, dankjewel voor de fijne namiddag.
En natuurlijk voor alle prachtige cadeautjes!
Het was weer echt genieten
en nu nog heel erg nagenieten.
xxx





Reacties

  1. Dat ziet er supergezellig uit. Heerlijk hoor, zo'n groep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zijn ze dan deze beauty en lovey ladies op het bankje dat is lang geleden.
    Ik geniet er ook van hoe ze jullie ondergedompeld hebben met kleuren, geuren en haar mooie tuin ,Dank u krisje voor het o zo mooi verslag, veel liefs voor jullie allemaal. bi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig hoor zo´n clubje!!!! Leuke, mooie foto´s, het plezier straalt er vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel gezellig uit :) Mooie foto's ook, ja daar krijg je weer energie van, lijkt me heel leuk zo'n ontmoeting, ook even onthaasten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik geniet telkens mee met jullie samenkomsten want ben volger van het eerste uur hihi en telkens heel leuk mee te kijken,mooie misterialane-dames!!mooie vriendschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat hadden jullie het weer fijn en wat hebben jullie elkaar verwend! Echt zoals het de Bankskesmadamen betaamt. En wat heb ik weer genoten van de foto's, heerlijk sfeertje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend gezellige sfeer daar bij jullie, en wat een leuke cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kan het leven toch mooi zijn !!!!
    De hartelijkheid en vriendschap spat van de foto's af!
    I like it :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig toch, zulke vriendinnen die ook nog allemaal ontzettend creatief zijn, gezien al het moois op de foto's. Zuinig zijn op deze vriendschap, meisjes. Is goud waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoewel ik nog nauwelijks tijd vind om blogs te lezen, ben ik toch even bij je langsgekomen. (ik was té nieuwsgierig).
    Je hebt een schitterende compilatie gemaakt, Krisje, het vat het mooi samen (alleen de gutsende regenbuien tussendoor zijn niet vastgelegd :) )
    De commentaren hierboven vatten het perfect samen: eigenlijk is het heel apart en warm, die bankskesbijeenkomsten die we ondertussen al meer dan drie jaar hebben.
    Vooral de "voorpret" met alle stressvolle paniekaanvallen met termen zoals "epicentrum" van de stress, leveren me meerdere keren gemomkel op. Ik krijg bijna zin om ook een blogpost te schrijven :) *spreekt een ondertussen 100% instagram-addict*

    Schoon glazen! HEEEEEEL schoon. Heeft Baptist er al een melkje in gedronken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klein vraagje: er liggen hier super leuke kaneelstokjes maar ik heb geen enkel idee meer van wie ik ze heb gekregen. Zijn ze van jou?

    De tekst erop is geweldig grappig:
    " Let's go to the cinnamon and watch the latest with James Bun"

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig gezellig allemaal weer ,mooi zulke vriendschappen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er echt super gezellig uit!!Heel leuk om zoiets mee te maken. Alleen de voorpret al!

    Mooie tuin daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie hebben weer een superdag gehad! Tof dat wij mee mogen genieten.
    De gehaakte pannenlappen met bloemetjes bezorgen mij een extra glimlach: voor mijn grootvader haakte ik ooit zo 'n grote lap om achteraan op de hoedenplank in zijn auto te leggen. Na het overlijden van grootvader werd deze lap dé knuffellap van een van mijn petekindjes. Hij heeft hem volledig "opgeknuffeld" ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er een hele toffe bende uit! Het is duidelijk dat jullie met volle teugen genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er heel gezellig en kleurrijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. xxxxx
    pas terug van weggeweest,dus ik zie het nu pas, zalig schoon verslag schatske !
    Ps : onze steeltjesmakerdinges zoals Vee had zijn aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.