"Bussen" in onze Ardennen.



Deze zomer gingen we er voor de eerste keer met onze kampeerbus op uit.
Het werd een reuze meevaller. 
Dat verslag moet nog steeds geschreven worden. 🙈
We waren dan ook meer dan 3 weken weg.
Maar het komt wel, dat verslag.
Ooit eens. :-)
Nog een beetje geduld maar dat het een succes werd kan ik al verklappen.

"Bussen" is helemaal ons ding.  
Ik was er wat ongerust over maar we genieten geen 100 maar 200%.

Omdat dat zo een meevaller was, trokken we er ook al verscheidenen weekends op uit.
Naar onze Ardennen omdat daar nog veel ruimte en rust is
en in functie van naleven van coronamaatregelen toch rustiger dan aan de kust.
Alhoewel de zee voor mij een instant vakantiegevoel oplevert,
was het toch heerlijk wandelen in het zuiden van ons landje.


We logeerden al in Maredsous, Hamoir, St. Hubert, Cerfontaine en Poupehan.
Geweldige naam die laatste. 😂


Ik durf het bijna niet te vertellen maar ook al volgde ik een fotografiecursus een jaar geleden,
toch zijn alle foto's  #shotoniphone.
Gewoon te lui om op wandeling het toestel mee te sleuren.
Erg hé. 😌

Maredsous 






Een blik op de omgeving onderweg.  De ritten op zich zijn al geweldig.
Je komt op plekjes waar je anders nooit zou komen
en zo ontdekken we dan idyllische picknikplaatsen waar geen kat passeert.





Poupehan





Hamoir





Cerfontaine





Wat ik nu eigenlijk wil vertellen?
Wel ...
dat ons Belgenlandje toch ook wel de moeite is.
Wij genoten in ieder geval.

De volgende trip is toch ook weer eens naar het zeetje.
Daar zijn we al veel te lang niet meer geweest.

Wat de lay out betreft met die nieuwe Blogger is het me al beter gelukt, niet?
Dankjewel allemaal voor de tips en..
een schouderkloppeke voor mezelf. 💪

Ben al wat "wegwijzerster".  😉
Komt goed.
Maar de oudere versie was toch gebruiksvriendelijker 
of zou ik niet flexibel genoeg zijn?
De leeftijd zeker? 
👵🙈

Die speciale tekens? Die smileykes en zo? 
Waren die er bij de vorige versie ook al?
Precies dat ik dat pas voor de eerste keer opmerk.

Veel oefenen en veel posten was de raad.
Daar ga ik me dan maar aan houden.

Fijne woensdag!


Reacties

  1. Wij dromen ook wel eens over ‘bussen’. Zeker met een hondje (of twee😉) ideaal. Wie weet komt het er bij ons ook ooit van. Enneh... herkenbaar, dat van de camera... Die telefoons maken ook steeds betere foto’s🤪

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fantastisch w at een heerlijke beleving heb je dan hé,
    ik voelde je genieten hoor:-)
    en de foto's....
    da's toch maar bijzaak, wat je hebt gezien staat op j e netvlies,
    ik ben erg blij voor jullie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn evengoed erg mooi. Het lijkt me heel fijn, dat bussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. Eerlijk gezegd laat ik de camera tegenwoordig ook thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is dat ik zo'n angsthaas op de weg ben, maar anders............ Ik zie de vrijheid op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk! Wij zijn een paar keer met een camper weg geweest, en dat vrije bevalt ons heel goed.
    Je foto's zijn mooi hoor, snap best dat je geen zin had met dat gesjouw van je camera...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is dat we tegen elkaar gezegd hebben dat we er niet meer aan beginnen maar wat wij hebben wij genoten van onze bus met de daktent erop. Alleen al die vrijheid dus ik snap je helemaal. Ik maak heel veel foto's met mijn telefoon. Ik had een hele oude telefoon waar geen foto mee te maken was en toen wij een jaar of twee geleden voor het eerst een langere trektocht gingen maken met de rugzak heb ik geïnvesteerd in een telefoon met een goede lens, het was niet eens het nieuwste model. Daar heb ik beslist nooit spijt van gehad, ik gebruik hem bijna dagelijks om foto's mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die telefoon is toch heerlijk. Altijd bij de hand en super mooie resultaten. Plezier spat er af. En de Ardennen zijn zo mooi. Wij ontdekken ook nu onseigen Nederlandje 😁👍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Foto's maken moét niet hé. Dus als je er geen zin in hebt ...
    En die smileys heb ik zelfs nog niet ontdekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo met de bus, volop genieten maar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dardennen !!!!!!! Na de coronamiserie en na de renovatiewerken aan ons huisje gaan we nog eens samen hé ? !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.