Het zeetje

 
Er werd mooi weer beloofd voor het weekend.
Zouden we dan toch maar weer eens naar zee trekken?
Sinds de corona verkozen we drukke plekken te mijden,
dus Belgische kust was niet echt een optie bij mooi weer.
We hebben maar 60 km kust en dat is wel rap verzadigd met wandelaars.

We reden met ons busje tot Diksmuide en 
parkeerden ons daar vrijdagavond op de weide van camperplek het nesthof.
Op zaterdagochtend reden we vroeg naar de kust.
Het was prachtig weer en we kregen een stralend zonnetje.
Waar we een beetje voor gevreesd hadden :
er was veel volk op de been maar het bleef wel nog veilig.
We wandelden van Oost-Duinkerke naar Koksijde en door de duinen weer terug,
daar was het duidelijk veel rustiger.






Het lijkt wel of we helemaal alleen waren maar dat is een beetje bedrog van de foto's.

De honden amuseerden zich ook kostelijk.
Plek te over om een balletje te gooien.
In de namiddag trokken we met vrienden naar een natuurgebied in de buurt van Diksmuide.
Maar dat is een verhaal voor volgende keer 
want anders overrompel ik jullie weer met een overvloed aan foto's.
;-)





Reacties

  1. Wat heerlijk. De kust is daar zó mooi. Wij kampeerden daar vroeger wel eens met mijn ouders.
    En daar heb ik goede herinneringen aan.
    Ik wilde je de handleiding voor de kubuspuzzel sturen, maar ik heb je email adres niet.
    Mocht je het graag willen weten, dan kun je via mijn blog reageren.
    Hartelijke groet, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo aan zee, dat is genieten en ook nog eens hele mooie foto's, vooral het inkijkje tussen het duingras met het zeilbootje, prachtig is die! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, een geweldig weekend. Prachtige foto's, rechtstreek reclame voor onze kust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, aan de foto's is wel te zien hoe mooi het weer daar was. Heerlijk, die blauwe lucht boven het duin, dat was vast heel erg genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fantastische plaatjes, maar ehh je hebt goed de mensen weg kunnen shoppen dan :-)
    ook een kunst hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, die twee zeemonsters die aan land komen..... 't zeetje is ook mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend zeg! Wat is de zee toch indrukwekkend in haar eindeloze grootheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, heerlijk voor jullie en zeker ook voor de honden !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah heerlijk met de hondjes uitwaaien, en wat een rust!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.