GELUK ...

GELUK dat is :

Een mooie ochtendwandeling met de honden en thuiskomen met een mooi veldboeket!



GELUK dat is :

Toevallig een mooie doos vinden voor de "bloemenkaartjes"!



GELUK dat is :

Naar de krantenwinkel voor de nieuwe Flow!






GELUK dat is ook :

In 't Spit toch nog die ene ovenschotel kunnen kopen (2.5 euro) , ook nog dat lapje stof (1.50 euro) en daarbij nog een sprei ( 3 euro en heel groot, echt groot) waarvan we ooitooit eens iets zullen maken... en een rokje, niet voor het rokje maar voor de stof (6 euro. Te duur?  Ja?  Maar ik vond het zo'n mooie tekening of niet?)




Het was me de dag van het GELUK wel!









Reacties

  1. ZOOOO herkenbaar: de veldboeketten, blij zijn met domme dingen van de kringloop, de katten (bij mij ipv honden), het dozeke, de Flow (ik zie niet goed of het die aparte zomereditie is want die was mega goed), en vooral dat olifantenstofke (schitterend)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.