Halverwege...

Halverwege het "teveeltegelijkproject"...
Eindelijk begint het wat te vorderen... Want ik heb alweer zoveel volgende plannen waaraan ik wil beginnen.
Maar buiten dit "teveeltegelijk" handwerken, "huppelde"  ik deze week 5 keer naar de hondenschool (dat heb je nu eenmaal met 2 bordercollies),  pendelde ik bijna dagelijks op en neer naar Leuven om de jongste extra te laten oefenen voor haar autorijexamen (duimen hoor volgende woensdag!).
Ik poets,kook,strijk,was, plas, geef nog een ietsiepietsie les (bijna vakantie!)...
Dit even terzijde als excuus voor het langzame vorderen en om geen al te luie indruk na te laten...




En toen waren ze al met vier!  (en half eigenlijk...juist is juist!)


En ook dit is klaar... Patroontje 25 uit Knipmode oktober 2007... Een rotpatroon! Voor wie wil checken : het staat er in zonder kraagje.  Dat kraagje heb ik er,  met de hulp van de juf van het naaiatelier, bij verzonnen.
Het kan natuurlijk aan mijn figuur liggen maar het patroon paste langs geen kanten dus werd de" inneem-en foefeltechniek" veelvuldig toegepast. Zodanig veelvuldig dat de binnenkant er niet mooi uitziet. Daar werden dus wijselijk  geen foto's van genomen.
En ik moet toegeven : "aan" is het mooier dan zo liggend... maar aan modellenfotokes waag ik me niet!


Nu het rokje nog! 



Mme Zsazsa here we come!   

En wat al de kleuren betreft : je zou beginnen denken dat fuchsia mijn lievelingskleur is. Puur toeval!

Reacties

  1. Dat ge ne krak zijt dat wist ik maar zo ne fantastische, mijn pet af. Alhoewel ik zonder pet zit hier want het is bakken. Heel plezant om volgen die blog. Zit er iedere keer bij te lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merciekes Ymmeke! Ik zit hier stikjaloers te wezen op jou maar nog enkele weekjes en dan mogen wij ook weer kamperen! Ik kijk er alvast naar uit. Intussen geniet ervan hé

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.