Feestje!





Voorbije zondag hadden we hier een feestje.
Een late verjaardagsbrunch.

Al onze kinderen op één moment samen krijgen, is geen sinecure.
Niet dat we zoveel kinderen hebben, maar hun werkuren liggen nogal moeilijk.

Ik moest en mocht niks doen.
De man en kinderen gingen het hele feestje regelen.
En het begon zo.
Met een lege tafel!
Tot zover mijn bijdrage.



Maar dat duurde niet lang.
Ik werd even ver weg verbannen.
"Ga jij maar naar boven een beetje zitten naaien,mama."
Ik mocht nergens mee helpen.

Vele handen maken het werk licht.
Dat was weer duidelijk.
Ieder had wel iets mee gebracht.

.

En in een mum van tijd werd de tafel zo.





Het was allemaal even lekker.
Veel te veel ook.
En vooral geweldig gezellig.
Fijn is het dat al de kinderen( met aanhang) zo goed "accorderen".

Er werden deze keer heel veel familiefotootjes gemaakt.
Het ene al gekker dan het andere,
 maar aangezien mijn aanhang niet op mijn blog wil,
kwam er van al deze foto's niks door de censuur. :-(

Alleen het minimeneerke,
die deed weer zijn best om zijn moeke toch 1 foto te gunnen.



Kiekeboe! 
Onherkenbaar genoeg?
Alsjeblief moeke.
Deze mag!

Een dikke zoen voor de gezellige en verrassende middag.
Zo wil ik nog wel heel veel verjaardagen vieren.
:-)


Reacties

  1. Gefeliciteerd nog en zo’n verjaardag lijkt mij ook wel wat.
    Mooie foto van het minimeneerke en zeker zo leuk dan ‘n hele.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zo samen!!!
    En het ziet er heerlijk en gezellig uit allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhhh dat ziet er supertof uit onliemie, wat jammer dat ze niet op blog willen al die gezelligheid wil j e toch delen:-) van harte gefeliciteerd onliemie, hoop dat je nog veel van zulke dagen mag beleven xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zo grappig, wij kwamen vorige zondag uw zoon tegen die veel te veel gegeten had ;-), nu zie ik waarom!! Fijn, zo vieren samen. En mini-meneerke is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zie dat er gezellig en lekker uit. Mag ik een klein beetje jaloers zijn ? Het is zo fijn als je gezin het zo goed kan vinden rn dat jullie zo bij elkaar komen. En wat een prachtige foto van je meneerke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe fijn is toch dat, zo allemaal samen en alles zo goed geregeld. Geen foto's van het gezelschap maar toch een mooie foto van de kleine kapoen. Momenten om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke manier om je verjaardag te vieren! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah gezellig!! En die laatste foto... zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, zo'n dag en alsnog van harte Kris.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ook nog gefeliciteerd van mij! Wat een mooie dag en die laatste foto is geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.