Wandelen in Noeveren




Ik heb een mooi lessenrooster dit jaar.
Zomaar in de week een dagje naar oudste kunnen om samen te wandelen,
lukt dus perfect.

Zij (oudste, schoonzoon en kleinhond) wonen in de buurt van Antwerpen.
In Boom eigenlijk.
Boom kennen jullie misschien wel van Tomorrowland?
Maar Boom is ook Noeveren en de oude steenbakkerij.
Met museum!
En de kleiputten met zijn natuurgebied.


We waren nog maar net het hoekje om 
toen we deze leuke minibib zagen.



Een minibib zie je in België bijna nooit.
Dus wel verrassend.

We passeerden de oude steenbakkerij.


En de bijen van de imker.



We zagen vliegenzwammen en besjes.




En weer vond ik mezelf de grootste stommeling.
Mijn fototoestel lag nog in de auto. :-(
Chance dat men ook met een telefoon foto's kan maken.
De vooruitgang! ;-)

En waar kleiputten zijn, is er water.



En kan er gezwommen en gespeeld worden.
Door sommigen dan toch.


Dat je daar dan heel erg vies van wordt,
moeten we er dan bijnemen.

Genoten heeft hij in ieder geval wel.
De kleinhond :hashtagkingwobbe.


Reacties

  1. #kingwobbe heeft zo'n blik van 'ik deed het niet expres', prachtig! Zo ook de vliegenzwammen en jullie fijne doordeweekse dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijke wandeling en och wat is dat toch leuk zo'n mini bieb, ik denk dat ik dat ook ga opzetten hier in het dorp :-) lijkt me supergaaf,
    lekker zwemmenm heerlijk.... mijn jongens blijven té lang nat, du s die mogen niet meer ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestje!
    Voelde dat niet een beetje als spijbelen? Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mini-bieb !
    Prachtige wandeling en zoveel moois te zien onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooi daar! Oudste boft geweldig om daar te wonen....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om foto's te zien van het Belgisch landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk zo midden in de week zo'n wandeling maken. En die minibieb vind ik werkelijk prachtig. Ik houd van dat type kastje en dan ook nog in zo'n mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn wenkbrauwen gingen de lucht in bij je "minibib" want bij ons kan ik je er minstens acht stuks in een straal van 4km tonen. Ik denk dat het wat afhankelijk is van waar je woont, niet? En als je er graag een wil, start er zelf een op voor je deur x.
    Hartjes voor de woonplek van dochterlief én voor het gat in je rooster ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die minibieb, zeker omdat ze zo zeldzaam zijn bij jullie. En oh wat heeft de hond genoten, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om met je dochter op een doordeweekse dag te kunnen gaan wandelen. En je foto's gemaakt met de telefoon zijn mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.