Herfst in aantocht.



De herfst laat zich al stillekes voelen.
Ook al genieten we nog van een mooie nazomer,
toch is er één en al bedrijvigheid in onze tuin.

De wintervoorraad wordt aangelegd.
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, zullen ze denken.



Ze zijn er weer!
En je moet snel zijn om ze voor je lens te krijgen.










Hebbes!




Zie ne keer wat voor acrobaten het zijn.
Evenwicht op zo een dun takje.
Wie doet het ze na?

En de noten?
Die kopen we ook dit jaar weer gewoon in de winkel.
Het is de "schattigheid" waard.
Zeg nu zelf!


Reacties

  1. Wij zitten nu net een weekend in een bosrijke omgeving en zien ze ook langs rennen. Aan zulke mooie foto's komen we niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou inderdaad ook gewoon noten in de winkel kopen. Dit wil je toch niet missen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de prachtige foto's, echt genieten :-)
    Zo mooi, de natuur! Fijne zondag, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Altijd als ik mijn telefoon niet bij me heb flitst er een eekhoorntje voor mijn voeten! Zo'n leuke beestjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.