Jarigen



Vandaag was het FEEST!
Oudste nichtje was jarig 
en tevens ook kleine zoon van het nichtje.
Alweer twee werd de lieve schat!

En bovendien ...
Hij wordt ook bijna grote broer!
Het aftellen is begonnen!
Spannend!



Onliemie cadeautje voor Aaron.





Een (in zachte fleece) uilenkussen!


En voor nichtje
een zpagettimandje.






Gevuld met wat Fairtradeprodukten
werd het dit....

















We deden ons te goed aan lekkere dessertjes...



't Was een fijne familiemiddag ...
Voor de lijn iets minder fijn.
Heerlijk!




Reacties

  1. Amai dat uiltje is tof jong !!! Dat mandje ook zelle 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat uiltje gaat vast en zeker zot geknuffeld worden ! Keischattig is ie !
    Tof zpagettimandje, ziet er mooi stevig uit ! Ik haakte er eens eentje, maar bleek toch maar wat slappetjes. Die zpaggeti lijkt me toch geschikter voor een mandje.
    Dat zag er daar allemaal heeeeeeerlijk uit ! Proficiat aan de jarigen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uil!!!.en dat mandje is heel tof gedaan. Taartjes eten mag af en toe hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och dat uiltje is lief !!! Ideaal om een uiltje mee te knappen :-)))
    En dan ziet mijn lodderig oog zo van die foto's met taartjes-en-veel-te-lekkere-andere-zoetigheden, terwijl ik al de héle avond mij zit in te houden om de snoepkast niet te overvallen.
    Tsja nu hou ik het nie meer...
    Uw schuld.
    Byebye dieet, snoepkast, ge gaat er nú aan geloven. Kriske haar fout met die taartjes te laten zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Kriske,
    Je bent weer in volle form geweest, amai, heel erg lief uiltje (mooi dat oranje samen met fuchsia) en dan het mandje kleur-accorderend met de uil. Echt een goed idee om het zelf te maken en te vullen met lekkers. Dat doet me eraan denken dat er deze week in aanbieding van dat heel dik kleurig garen in de Lidl ligt. het benadert de dikte van zpaggeti. Dat zou daarvoor perfect dienen. Er was trouwens ook "brobbelkesgaren" deze week, met zo van die pompoms in het garen (zoals dat rood kussen waarvan ik onlangs de buitenrand ermee haakte).

    Prettige werkweek deze week,

    Brigitte

    En? Al bezig met het Parijs grijs?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige cadeautjes heb je tevoorschijn getoverd! Dat is toch typisch familiefeestjes he, dat is precies nooit goed voor de lijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. buon compleanno to all !!!!! ;oD
    nice owl, indeed!!!!
    xxxxxx ale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kdootjes maakte je weer! Dat blijven toch echt wel de leukste die handmade!! Ach die lijn....rond is ook een lijn toch haha X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zelf gemaakte cadeautje zal wel weer in de smaak gevallen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie cadeautjes voor de jarigen. Gezellig met de familie taartjes eten, dat is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een feest was het bij jullie dit weekend! Heerlijk! Alles wat gevierd kan worden moet gevierd worden is mijn motto :-))) Mooie cadeautjes maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig gezellig en lekker én mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattige uil en gezellig mandje! Dat het feest was kan je wel zien, al die lekkernijen! En ach, dat pondje extra, wat maakt het uit....
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een heerlijk uiltje gemaakt voor je neefje... en voor nicht een heel mooi mandje met fijne spulletjes erin... Zo gezellig kan dat zijn hè, een feestje met de familie...
    En jij was weer even lekker bezig voor hen allemaal...
    Ik wens je een fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh super cadeautjes heb je gemaakt, met liefde zo te zien. Mooi!!

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk uiltjeskussen heb je gemaakt. En nog bedankt voor je mooie kaartje, hopelijk had je die van mij ook op tijd binnen! Liefs lien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.