Another lucky day...

Dit bracht de post vandaag...




Een langverwacht pakje van Nowelja...



Tadaaaaaaaaaaaa....



Keiblij omdat ik die prachtige sleutelhanger won!  
Niet alleen de sleutelhanger,
maar ook nog fairtradelekkers en schattige zelfklevende labels.

Het is niet zomaar een sleutelhanger.

Het is een sleutelhanger van een fairtradekettinggiveaway.
Een hele mond vol : 
FAIRTRADEKETTINGGIVEAWAY!

De enige voorwaarde om mee te doen met de fairtradeketting is 
dat ik ook zelf 3 fairtrade geschenken wil weggeven.
Dat hoeft niet speciaal via de blog, 
maar dat wil ik nu wel een keertje graag doen.

Nu moet ik voor mijn eigen cadeautjes nog wel even naar de wereldwinkel...

Hou mijn blog dus maar goed in de gaten want binnenkort verschijnen hier 3 geschenkjes.
Drie fairtradegeschenkjes. 
Voor de fairtradegiveaway...

Nowelja, dankjewel voor mijn lucky day!








Reacties

  1. Moooi!!!!!! Superleuke sleutelhanger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met de sleutelhanger. Is het een lintmeter? Zo lijkt het althans. Lijkt me een goed idee om altijd bij de hand te hebben onderweg, voor als je stof koopt of zo,

    In de zomer waren we in het buitenland en mijn dochter moest daar de maten van haar hoofd mailsgewijs doorgeven voor haar graduation-hoedje.
    Hoe we daar gezocht hebben in de supermarkten naar een lintmeter! Had ik toen je sleutelhanger maar gehad!

    En FAIRTRADEKETTINGGIVEAWAY is inderdaad een te gek woord. Al eraan gedacht om het bij Van Dale aan te geven voor de nieuwe woorden van 2014?

    Verder: gij hebt toch alles gezien, eh gij: de poef bij mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Had nog niet de tijd gevonden om eens te kijken of je pakje toekwam…. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.