Bezig...

Ik ben heel erg hard bezig.
Bezig met van alles.

Bezig met de jas!


Dat werd nu wel stilaan tijd!
Gelukkig wacht de winter mooi tot ie klaar is.
Ultieme datum : volgende week donderdag!
Van dan af mag de winter komen.
Nog even de zakken, de knopen en de zoom van de voering...
en dan is ie klaar!
Oefoefoef!

Erg hard bezig met verboden toertjes te haken. ;)




Bezig met een vlaggenlijn...
Dankjewel Vee voor de "Action"tip!
Alleen had ik ze nooit gevonden!
't Is een cadeautje dus ik kan nog nikske laten zien.

Nog het meeste hard bezig om onze jongste goei manieren te leren.
Dit lukt nog het minst van alles!
Zie nu toch es hier!


Voilà!
Hij "verinneweert" onze hele zetel!
(voor de niet-Limburgers: "ruïneert")
De kussens worden versmeten , de plaid wordt verfrommeld ...
Heeft anders heel wat haakuurtjes gekost, die plaid.

De zetel is ( allé was) verboden terrein!
Jaren mochten de honden er niet in.
Tot mijnheer bij ons kwam wonen en de spelregels duchtig aanpaste!
Ik krijg het hem niet afgeleerd!
Niet alleen dit.
Ook nog veel andere kuren.
Ik begin stilaan te vrezen dat ik hiermee nog heel lang bezig zal zijn.
't Is zo'n charmeurke. (en een schatteke!)
Ik trap er altijd opnieuw weer in!


En met dat alles ben ik zo hard bezig dat ik nog niet bij de post raakte.
De fairtradegeschenkjes liggen hier nog steeds te wachten op verzending.
Maar dit weekend wordt daar werk van gemaakt.
Dat is beloofd, dames!

Reacties

  1. Ik hou van de kleuren van de jas, ben benieuwd naar het resultaat.
    De honden zien er schattig uit, wat een leven.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uw deken is echt tof!!! heel heel schoon kleurtjes, ik denk dat ik ze toch ne keer ga naâpen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei dan moet ik je rappekes voor zijn wanneer ik die 11 bollen ga bijhalen! ;)

      Verwijderen
  3. Prachtige kleuren en knopen heeft die jas, ik ben benieuwd. En de deken, chic !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als de jas af is ,fotoke graag. En je hebt weer prachtige knopen gevonden !
    En Loeba die ligt er zo zalig bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi de kleuren van je jas en je deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HayHay!
    Dat wordt een prachtige jas!
    En die deken, wat ga je snel! Mooie kleuren!
    En je hond, hihi, zo leuk!
    Mannen leren huisdieren verkeerde dingen, dat is ook hier het geval!
    Hier heeft manlief twee poefen op elkaar gestapeld zodat mijn hondje op de vensterbank kan liggen. Hier ligt hij nu het liefst de hele dag...
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha de vensterbank! Daar is hij ietsje te groot voor alhoewel dat hij soms probeert als de poes buiten aan het raam zit! Geen enkele plant is nog veilig dan..

      Verwijderen
  7. als ik alleen de foto al zie hahaha ook in tuin erin we hebben 2 katten ( nu ja 1 poes 1 kater ) doen dingen die ze niet mogen en dan zeg ik kwasie lachend dat mag niet he... waarop ze het fijn wel doen :-)
    je gaat goed ze en dat vest ziet er gaaf uit mooie knopen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die ondeugende hond, ik moest er wel om lachen :) Lekker zijn eigen ding doen!!
    Jij bent goed bezig zeg, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je deken wordt alsmaar prachtiger.
    Hetzelfde voor de jas.

    Ben benieuwd naar donderdag!

    sjieke hond, laat hij maar wat ondeugend zijn, dat getuigt van karakter.

    Bij ons verinneweren (de echtgenoot zegt "abimeren") de katten ALLE zetels én tapijten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die katten! De onze heeft al onze Lloyd loom stoelen aan flarden gekrabt. Nu wonen we in een bos met heel veel bomen maar nee die komt speciaal naar binnen om zijn nagels aan onze stoelen te slijten! En de echtgenoot hier zegt ook "abimeren"! Grappig!

      Verwijderen
  10. En in Westfriesland ( in Noord-Holland) zeggen we ver-heen-en-weere.
    Als iemand een aai over je hoofd geeft, kan je uitroepen...nouw joh, verheenenweer moin heer niet soo. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. "Verinneweert" - ha, wij wonen niet zo ver van elkaar ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.